خودروخودرو الکتریکی

تسلا مدل ایکس با طراحی جدید عرضه شد

پس از آغاز عرضه تسلا مدل S با طراحی جدید بخش داخلی در اوایل سال ۲۰۲۱، اکنون نوبت به خریداران مدل ایکس رسیده تا لذت رانندگی با نسخه بازطراحی‌شده این خودرو تجربه کنند.

وب‌سایت Electrek با انتشار گزارشی اعلام کرد که شرکت تسلا ساعاتی پیش تحویل خودرو جدید و پرطرفدار مدل ایکس خود را که با طراحی جدیدی همراه شده، آغاز کرده است. مهندسان تسلا در این کراس اوور الکتریکی، تغییراتی را اعمال کرده‌اند که به مدرن‌تر شدن خودرو کمک کرده است.

از جمله این تغییرات می‌توان به استفاده از یک نمایشگری لمسی افقی در قسمت جلویی، یک نمایشگر کوچک‌تر در پشت و استفاده از مواد باکیفیت برای ساخت بخش داخل کابین که برازنده یک خودروی ۹۴ هزار دلاری باشد.

در مراسم رونمایی از مدل بازطراحی‌شده تسلا مدل ایکس، این خودرو با قابلیت جا دادن شش سرنشنین معرفی شد و هنوز مشخص نیست که آیا تنها این نسخه به دست مشتریان می‌رسد یا عرضه دیگر نسخه‌ها نیز آغاز شده است.

با این حال، شروع تحویل این خودرو می‌تواند خبر خوبی برای خریدارانی باشد که به دنبال سوار شدن خودروی جادار و در عین حال لوکس بودند. تسلا در حالی عرضه مدل ایکس را آغاز کرده که به نظر بحران تراشه در جهان بر عملکرد این شرکت تاثیری نداشته و حجم تولیدات کارخانه‌های این شرکت را کاهش نداده است.

در این بین، خریداران مدل‌های تسلا مدل ایکس Plaid می‌بایست تا ژوئیه ۲۰۲۲ و خودروی ارزان‌تر Long Range نیز می‌بایست تا سپتامبر ۲۰۲۱ صبر کنند.

منبع
Engadget

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا