بازیسونی

تولید نسخه طلایی پلی استیشن ۵ با قیمت ۳۵۰ هزار دلار

شرکت Caviar اخیرا نسخه‌ای طلایی از کنسول پلی استیشن ۵ را طراحی کرده که با قیمت ۳۵۲ هزار و ۷۷۰ دلار به فروش خواهد رسید.

پلی استیشن ۵ جزو محبوب‌ترین کنسول‌های سونی به شمار می‌رود و طبق آخرین اطلاعات، این شرکت ژاپنی توانسته در هشت ماه نخست عرضه، بالغ بر ۱۰ میلیون دستگاه از این کنسول را به فروش برساند. این محبوبیت اما باعث شده تا یک شرکت روسی، دست به کار شود و نسخه‌ای خاص و البته گران‌قیمت از پلی استیشن ۵ را طراحی کند.

بنا بر اعلام شرکت Caviar، در ساخت این نسخه از پلی استیش ۵ از پوششی از طلاحی ۱۸ عیار استفاده شده است. اگرچه پیشتر نیز شرکتی به نام Truly Exquisite، مدلی مشابه را تولید کرده اما نسخه شرکت Caviar، به دلیل استفاده از الگوهای خاص در طراحی بدنه کنسول، از ظاهری خاص و منحصربه‌فرد بهره می‌برد.

در کنار این کنسول، یک پایه ساخته‌شده از چوب مشکی به همراه یک دسته بازی چرمی‌با دکمه‌های شستی طلایی نیز عرضه می‌شود. لوگوی Caviar نیز روی دو دکمه شستی این کنسول مشاهده می‌شود.

طبق اعلام این شرکت، تنها ۵ نسخه از این کنسول که تحت عنوان پلی استیشن ۵ پرایم گلد شناخته می‌شود، تولید شده و علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت ۳۵۲ هزار و ۷۷۰ دلار، آن را خریداری کنند.

تولید نسخه طلایی پلی استیشن ۵ با قیمت بیش از ۳۵۰ هزار دلار

البته شرکت Caviar نسخه دیگری از این کنسول طلایی پلی استیشن ۵ را نیز با نام پلی استیشن ۵ گلدن راک طراحی کرده که می‌تواند برای طرفداران بازی Deus Ex گزینه مناسبی برای خرید باشد. قیمت این مدل نیز برابر با ۳۶۶ هزار و ۳۱۰ دلار تعیین شده است.

قطعا هر کسی توانایی پرداخت این میزان پول برای خرید یک دستگاه پلی استیشن ۵ را ندارد و به همین منظور، شرکت Caviar برای علاقه‌مندان به نسخه طلایی این کنسول، مدل سومی‌ را نیز با ظاهری تقریبا شبیه به پلی استیشن پرایم گلد اما با قیمتی پایین‌تر طراحی کرده که قرار است با قیمت ۱۲ هزار و ۷۵۰ دلار عرضه شود. ناگفته نماند که ۹۹ دستگاه از این مدل طراحی شده است.

تولید نسخه طلایی پلی استیشن ۵ با قیمت بیش از ۳۵۰ هزار دلار

منبع
Techspot

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا