بازیتکنولوژی

انتقادهای گسترده کاربران از گرافیک ضعیف بازی eFootball 2022 + ویدیو

بازی رایگان eFootball 2022 شرکت کونامی‌که قرار است جای PES 2022 را در بازار بگیرد، ساعاتی پیش به صورت رسمی‌عرضه شد. اما گرافیک ضعیف این بازی صدای گیمرها را درآورده است.

این بازی که از آن به عنوان رقیبی برای FIFA 22 یاد می‌شد، در حالی در دسترس کاربران گیمرها در پلتفرم‌های مختلف قرار گرفت که تنها چند ساعت پس از شروع عرضه، با انتقادهای گسترده‌ای از سوی کاربران مواجه شد.

یکی از تحلیلگران حوزه بازی با انتشار توییتی نسبت به گرافیک ضعیف این بازی انتقاد و عنوان کرد: برادرزاده‌ام می‌توانست گرافیک بهتری را برای آنچه ما امروز (در این بازی) دیدیم، طراحی کند.

یکی از ایراداتی که کاربران به این بازی وارد کردند، طراحی مدل‌های بازیکنان بود به طوری که انبوهی از تصاویر مربوط به طراحی ضعیف چهره بازیکنان که از محیط بازی گرفته شد، در فضای وب و شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

در زمان ثبت این خبر، نظرات کاربران استیم نسبت به این بازی به طور قابل توجهی منفی بود به طوری که تنها 8 درصد از 5921 بررسی و کامنت نسبت به این بازی، مثبت بود. بر اساس این گزارش، مشکلات گرافیکی تنها محدود به نسخه پی‌سی این بازی نمی‌شود و به نظر می‌رسد که این مسئله در تمامی‌پلتفرم‌ها نیز وجود دارد.

زمانی که کونامی‌از بازی eFootball 2022 رونمایی کرد، این شرکت اعلام کرد که بازی مذکور مبتنی بر یک موتور بازی جدید طراحی شده و تغییراتی در سیستم انیمیشن اعمال شده است.

کونامی‌در آن زمان عنوان کرد: همه چیز با عزمی‌جدی برای فراهم آوردن یک تجربه کاملا جدید و متفاوت در بازی فوتبال آغاز شد. هدف ما خلق دوباره یک محیط فوتبالی کاملا متفاوت بود که در آن، این تغییرات را می‌شد در چمن داخل زمین تا حرکات بازیکنان و عکس العمل تماشاگران در استادیوم‌ها مشاهده کرد.

این شرکت ادامه داد: برای دستیابی به این خواسته، تصمیم گرفتیم یک موتور فوتبالی جدید را با همراه یک سیستم انیمیشن متفاوت و کنترل‌های بازی جدید ایجاد کنیم. نتیجه نهایی بسیار چشمگیرتر از آن چیزی بود که در ابتدا تصور می‌کردیم.

با این حال، کونامی‌هنوز در قبال انبوه انتقادها و گلایه‌های کاربران واکنشی را نشان نداده است و باید منتظر ماند و دید که پاسخ این شرکت ژاپنی در قبال این عکس‌العمل‌ها چه خواهد بود.

منبع
NME

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا