اپل

انتشار اطلاعات تازه از هدست واقعیت افزوده اپل + قیمت و زمان عرضه

چند وقتی است که شنیده‌هایی در خصوص تلاش مهندسان اپل برای ساخت یک هدست واقعیت افزوده پیشرفته به گوش می‌رسد. محصولی که اخیرا اطلاعات تازه‌ای از آن به دست آمده و زمان عرضه احتمالی آن را فاش می‌کند.

طبق گزارش Digitimes، نمونه اولیه هدست واقعیت افزوده اپل اخیرا دومین فاز از مراحل بررسی  را خود پشت سر گذاشته است. همچنین در این گزارش آمده که این هدست، در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲ وارد فاز تولید انبوه و در سه ماهه سوم یا چهارم سال بعد نیز به بازار عرضه خواهد شد.

این وب‌سایت مدعی شد که با توجه به قیمت بالای این هدست واقعیت افزوده، اپل آن را به عنوان یک محصول صنعتی در اختیار شرکت‌ها و کسب‌وکارها قرار خواهد داد. برای این هدست قیمتی بیش از ۲۰۰۰ دلار پیش‌بینی شده است.

اما اپل برای کاربران عادی و عموم مردم نیز یک نسخه دیگری از این هدست را در دست طراحی دارد. محصولی ارزان‌تر که احتمالا تحت عنوان اپل گلس (Apple Glass) معرفی خواهد شد. متاسفانه ساخت این محصول، با سرعت کمتری دنبال می‌شود.

در گزارش Digitimes آمده که هنوز طراحی اپل گلس نهایی نشده اما انتظار می‌رود پس از سال ۲۰۲۳ وارد فاز تولید انبوه شود. این بازه زمانی، با پیش‌بینی مینگ-چی کو، تحلیلگر برجسته محصولات اپل در خصوص زمان عرضه این هدست، همخوانی دارد.

این کارشناس آی‌تی چندی پیش اعلام کرد که اولین هدست واقعیت افزوده اپل در سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد و تا سال ۲۰۲۵ نیز خبری از عرضه نسخه ارزان‌تر این هدست نخواهد بود.

منبع
iDropnews

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا