تکنولوژیشبکه‌های اجتماعی

نمایش لبه‌به‌لبه تصاویر در تایم‌لاین توییتر ممکن می‌شود

توییتر به‌تازگی اعلام کرد که در حال تست قابلیت نمایش لبه به لبه یا همان اندازه بزرگ فایل‌‌های رسانه‌ای در توییت‌‌هاست. این ویژگی که فعلا برای کاربران آی او اس عرضه شده،  تصاویر و ویدیوها را به صورت فول اسکرین در تایم‌لاین کاربران به‌نمایش درمی‌آورد.

بر اساس آنچه در تصویر زیر مشاهده ‌می‌شود، از این پس تصاویر و ویدیوها در توییتر شبیه چیزی مانند آنچه در اینستاگرام می بینیم دیده خواهند شد و کل صفحه را در بر ‌می‌گیرند. توییتر در این خصوص اعلام کرد که در حال تست این تغییر است تا از این طریق، پشتیبانی از مکالمات بصری و متنی را به شیوه بهتری انجام دهد.

نمایش فول اسکرین تصاویر و ویدیوها به تایم‌لاین توییتر اضافه شد

این شرکت اعلام کرد که قابلیت مذکور در اختیار تعداد محدودی از کاربران IOS قرار گرفته و ‌می‌تواند یکی از دغدغه‌‌های چند سال اخیر کاربران در مورد کراپ شدن تصاویر در این شبکه اجتماعی را رفع کند.

توییتر همچنین اعلام کرد که قابلیت مذکور ‌می‌تواند فضای بیشتری را برای نمایش تصاویر و ویدیوها در اختیار کاربران قرار دهد. با این حال، هنوز هم برخی از کاربران علاقه زیادی به این قابلیت جدید ندارند و معتقدند که توییتر، پلتفر‌می‌متن‌محور است و تمایل دارند تا در حین اسکرول کردن، پیام‌‌های متنی را بیش از تصاویر و ویدیوها مشاهده کنند که این ویژگی جدید، مانع از تحقق خواسته آنها خواهد شد.

 

 

منبع
Theverge

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا