ایلان ماسکتکنولوژی

زندگینامه ایلان ماسک توسط والتر ایزاکسون نوشته می‌شود

ایزاکسون نویسنده کتاب زندگینامه استیو جایز است

ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت‌‌های اسپیس ایکس و تسلا با انتشار توییتی اعلام کرد که والتر ایزاکسون، نویسنده سرشناس آمریکایی، نگارش کتاب زندگینامه وی را آغاز کرده است.

ایزاکسون پیشتر نیز مسئولیت نوشتن کتاب زندگینامه استیو جایز، مدیرعامل فقید اپل را برعهده داشت. کتابی 656 صفحه‌ای که روایتی از زندگی این مرد تاثیرگذار در دنیای فناوری است و به دلیل فوت جابز در تاریخ 5 اکتبر 2011، یک ماه زودتر از موعد مقرر وارد بازار شد.

ایزاکسون در اوایل سال جاری میلادی و در گفت‌وگو با یاهو فایننس اعلام کرد که «ماسک از برخی جهات، استیو جابز زمان ماست». وی ادامه داد که هر دو شخصیت، مثال‌‌های بارزی از افرادی با بلندپروازی‌‌های بی‌حدوحصر، انگیزه بی‎‌وقفه و ریسک‌پذیری بالا هستند.

در بخش دیگری از صحبت‌‌های ایزاکسون درباره ایلان ماسک آمده است: او آنقدر دیوانه است که فکر ‌‌می‌کند ‌‌می‌تواند جهان را تغییر دهد و از این رو، ممکن است یکی از افرادی باشد که جهان را تغییر ‌‌می‌دهد.

با این حال، مقایسه ماسک با جابز در این برهه از زمان، کمی‌ زود است و یا حداقل از لحاظ میراثی که برجای گذاشته‌اند، این قیاس باورپذیر نیست. ایلان ماسک در ماه ژوئن امسال، 50 ساله شد و از لحاظ وضعیت سلامتی نیز بسیار سرحال به نظر ‌‌می‌رسد.

همچنین هیچ نشانه‌ای مبنی بر کاهش یا از دست دادن علاقه‌اش به کارهای مختلفی که در دست اقدام دارد، مشاهده ن‌‌می‌شود. بنابراین، علی‌رغم شباهت‌‌ها در بلندپروازی‌‌ها، همچنان تفاوت‌‌های بسیاری میان این دو وجود دارد.

به هر روی، در توییتی که ایلان ماسک منتشر کرده، هیچ جزییاتی در خصوص این کتاب و زمان عرضه آن به بازار منتشر نشده است.

منبع
Techspot

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا