اپل

گلایه‌های کاربران از ترک برداشتن و شکستگی نمایشگر مک‌بوک‌ M1

آیا نمایشگر لپ‌تاپ مک بوک M1 شما نیز ناگهانی و بی هیچ دلیلی ترک برداشته است؟ اخیرا برخی از دارندگان مدل‌های مک بوک پرو و مک بوک ایر جدید اپل که اخیرا وارد بازار شده‌اند، از ترک برداشتن و شکسته شدن ناگهانی و بدون علت نمایشگر خود خبر داده‌اند.

اپل این دو محصول را در نوامبر سال گذشته عرضه کرد و اکنون به نظر می‌رسد که این مشکل، برای اهالی کوپرتینو دردسرساز شده است. طبق گزارش‌های کاربران، اپل در قبال این شکستگی نمایشگر، آن را بدون دریافت هزینه از سوی مشتریان برطرف و از برخی‌ها نیز هزینه دریافت کرده است.

یکی از کاربران به نام ایان پروبرت نیز در این باره نوشت که بعد از تحویل لپ‌تاپ خود به نمایندگی تعمیرات محصولات اپل، از او 570 پوند (معادل 790 دلار) درخواست می‌کنند و به او می‌گویند که این مشکل توسط تکنسین‌های اپل بررسی می‌شود و با توجه به نحوه بروز این اتفاق، ممکن است این پول بازگردانده شود.

با این حال، گلایه‌های زیادی از سوی کاربران در صفحه پشتیبانی محصولات اپل از سوی خریداران مبنی بر ترک برداشتن و شکسته شدن بدون دلیل نمایشگر مک بوک M1 منتشر شده است. یکی از کاربران می‌گوید: لپ‌تاپ روی میزم بود و زمانی که آن را باز کردم، با نمایشگر شکسته‌شده مواجه شدم.

یکی دیگر از کاربران نیز نوشت: آخرین باری که از لپ‌تاپ استفاده کردم، کاملا سالم و بی‌عیب بود و تا قبل از استفاده مجدد و مشاهده این شکستگی، جابجا یا لمس نشده بود. یک کاربر مک بوک ایر M1 نیز عنوان کرد: نمایشگر بدون هیچ دلیل ترک برداشت. رایانه‌ام در طول شب، روی میز بود و روز بعد وقتی که آن را باز کردم، دو ترک را در سمت راست نمایشگر مشاهده کردم که باعث اختلال در عملکرد نمایشگر شد.

گفته می‌شود که اپل به این کاربر اعلام کرد که گارانتی شامل این تعمیر نخواهد شد چراکه به نظر می‌رسد یک شی کوچک میان نمایشگر و صفحه کلید وجود داشته و بعد از بسته شدن لپ‌تاپ، باعث شکسته شدن و ترک برداشتن نمایشگر شده است. با این حال، این خریدار وجود هرگونه شی میان نمایشگر و صفحه کلید را منکر شد.

در میان پیام‌های کاربران مشاهده شده که برخی‌ها، محافظ صفحه نمایش و یا کیبورد و دوربین را علت شکسته شدن نمایشگر عنوان کردند اما بسیاری از کاربران در پاسخ اعلام کردند که چنین موضوعی صحت ندارد.

اپل هنوز واکنشی رسمی‌و عمومی‌را به این گزارش‌ها و گلایه‌های کاربران نشان نداده و باید منتظر ماند و دید که در بیانیه این شرکت، علت شکسته شدن نمایشگر این لپ‌تاپ‌های جدید چیست.

ترک برداشتن و شکستگی نمایشگر مک بوک‌های جدید اپل

منبع
Digitaltrends

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا