شبکه‌های اجتماعیمتا

قابلیت‌های جدید آرشیو به واتساپ اضافه شد

واتس‌اپ اخیرا تغییراتی جدید را در بخش تنظیمات پوشه آرشیو خود اعمال کرده که بر اساس آن، مکالمات آرشیوی با دریافت پیام جدید، به صفحه اصلی چت‌ها منتقل نخواهند شد.

واتس‌اپ این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده تا برخی از مکالمات و چت‌های گروهی خود را به پوشه‌ای تحت عنوان آرشیو یا همان بایگانی منتقل کنند و آن را در صفحه اصلی اپلیکیشن مشاهده نکنند. اگرچه این ویژگی می‌تواند به خلوت‌تر کردن فضای این اپلیکیشن و پنهان کردن مکالمات غیرمهم کمک کند، اما به محض دریافت پیام جدید در چت‌های آرشیوی، صفحه مورد نظر به تب اصلی چت‌ها منتقل می‌شود که این مسئله شاید به مذاق کاربران خوش نیاید.

به همین روی، واتس‌اپ به‌تازگی از اضافه شدن گزینه‌ای جدید در تنظیمات این اپلیکیشن خبر داد که می‌تواند مکالمات آرشیوی را علی‌رغم دریافت پیام‌های جدید، همچنان در پوشه آرشیو نگه دارد و از نمایش آن‌ها در تب چت‌ها جلوگیری کند.

با این تغییرات جدید، چت‌های دونفره و یا گروهی موجود در پوشه آرشیو، به صورت پیشفرض و بعد از دریافت پیام جدید همچنان در قسمت آرشیو باقی خواهند ماند و به صفحه اصلی منتقل نخواهند شد. آن دسته از کاربرانی هم که با شیوه قبلی مشکلی نداشتند، می‌توانند با مراجعه به بخش تنظیمات واتس‌اپ، آن را مجددا فعال کنند.

واتس‌اپ این روزها سخت مشغول طراحی و اضافه کردن قابلیت‌های جدید به پلتفرم خود است که گفته می‌شود قابلیت ارسال تصاویر و ویدیوها بدون فشرده‌سازی، از جمله این تغییرات جدید است.

در حال حاضر، واتس‌اپ به منظور ارسال سریع‌تر تصاویر و فایل‌های ویدیویی، حجم فایل‌ها را از طریق فشرده‌سازی کم می‌کند که این کار، باعث افت محسوس کیفیت تصاویر و ویدیوها می‌شود. اکنون به نظر می‌رسد که در آینده‌ نزدیک، شاهد اضافه شدن گزینه‌ای جدید برای حفظ کیفیت اصلی فایل‌های تصویری و ویدیویی در حین ارسال در این اپلیکیشن خواهیم بود.

منبع
Express

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام، من که نتونستم متوجه بشم، یعنی چند تا سایت رو باز کردم، هنوز توضیح درستی از ویژگیهای آرشیو واتساپ رو ننوشتند…!!!،
    سئوال اصلی اینه که آیا زمانی که یک یا چند چت رو به آرشیو میبریم، چتهای آرشیو شده میتوانند متوجه ورود ما به چت واتساپ بشوند یا نه..!!؟؟؟
    دوم اینکه آیا چتهای آرشیو شده میتوانند پیغام ارسال کنند کنند..!!؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا