پهپادتکنولوژی

نمایش خارق‌العاده ۱۸۲۴ پهپاد در مراسم افتتاحیه المپیک توکیو

ژاپن در جریان برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌‌های المپیک امسال، از ۱۸۲۴ پهپاد برای اجرای نمایشی خارق‌العاده در آسمان کمک گرفت.

رویداد المپیک امسال اگرچه با حضور تماشاگران زیادی همراه نبود، اما ژاپنی‌‌ها دست به ابتکاری جدید زده و از پهپادها برای جذاب‌تر کردن مراسم افتتاحیه این بازی‌‌ها استفاده کردند. در این رویداد بعد از رژه ورزشکاران کشورهای مختلف و اجرای پانتومی‌می‌پیکتوگرام المپیک، نوبت به حضور پهپادها رسید.

در پایان این مراسم، آسمان استادیوم المپیک توکیو با ۱۸۲۴ پهپاد، نورانی شد. این پهپادها در ابتدا، آرایشی را به منظور نمایش نماد بازی‌‌های المپیک ۲۰۲۰ به خود گرفتند و سپس طراحی شبیه به کره زمین را در آسمان اجرا کردند.

البته پیش از این رویداد نیز چنین نمایش‌‌هایی را از سوی پهپادها شاهد بوده‌ایم که از جمله آن‌‌ها ‌می‌توان به مراسم Super Bowl LI در سال ۲۰۱۷ اشاره کرد که در آن، ۳۰۰ پهپاد اینتل حضور داشتند.

گفتنی است نمایش پهپادی اخیر در توکیو، بزرگ‌ترین اجتماع پهپادها در آسمان نبوده و اگر خاطرتان باشد در اوایل سال جاری میلادی، شرکت جنسیس با به پرواز درآوردن ۳۲۸۱ پهپاد در شهر شانگاهی چین، رکورد جدیدی را در این زمینه به نام خود ثبت کرد.

با این حال، اگرچه تعداد کمتری از پهپادها در نمایش اخیر توکیو حضور داشتند، اما نتیجه کار بسیار جالب و چشم‌نواز بود.

منبع
Engadget

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا