اپل

نسل سوم آیفون SE چه زمانی عرضه می‌شود؟

طبق آخرین گزارش‌ها، اپل این روزها در حال طراحی و ساخت آیفونی ارزان‌قیمت در خانواده مدل‌های آیفون SE است. محصولی که گفته می‌شود در نیمه نخست سال 2022 به بازار عرضه خواهد شد.

اگر خاطرتان باشد، اپل در سال 2016 اولین مدل از آیفون SE خود را عرضه کرد. این گوشی اگرچه از قیمتی پایین‌تر برخوردار بود اما به برخی از مشخصات مدل‌های پرچمدار این شرکت مجهز بود و می‌توانست گزینه مقرون به‌صرفه‌ای برای خرید باشد.

استقبال مورد انتظار از این گوشی، باعث شد تا اپل نسل دوم این گوشی را در نیمه نخست سال 2020 عرضه کند. محصولی که از نمایشگری بزرگ‌تر نسبت به مدل قبل و همچنین مشخصاتی مدرن‌تر بهره می‌برد و ظاهری شبیه به آیفون 8 برخوردار بود.

حال اخیرا و‌سایت DigiTimes با انتشار گزارشی مدعی شد که نسل سوم آیفون SE مجهز به پردازنده قدرتمند A14 که در مدل‌های آیفون 12 به‌کار رفته، عرضه خواهد شد. مینگ‌-چی کو، تحلیلگر سرشناس حوزه آی‌تی نیز ماه گذشته اعلام کرد که آیفون SE بعدی علاوه بر پردازنده قوی‌تر، به فناوری 5G نیز مجهز خواهد بود.

اگر ادعای کو درست باشد، نسل سوم آیفون SE به ارزان‌ترین گوشی آیفون 5G اپل تبدیل خواهد شد. البته هنوز زمان دقیقی برای عرضه این گوشی اعلام نشده اما با توجه به اینکه اپل در اواسط ماه آوریل از نسل دوم آیفون SE رونمایی کرد، انتظار می‌رود که این روال در خصوص عضو جدید این خانواده در پیش گرفته شود.

برخی از منابع خبری نیز مدعی شده‌اند که در آیفون SE جدید، طراحی ناچ یا همان بریدگی بالای نمایشگر تغییر خواهد کرد و احتمالا از نمایشگر بزرگ‌تر 6.1 اینچی در آن استفاده خواهد شد.

منبع
Techspot

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا