تکنولوژی

اسپیکر لویی ویتون با قیمت ۲۸۹۰ دلار رونمایی شد

برند لویی ویتون (Louis Vuitton) به تازگی از جدیدترین محصول خود در حوزه فناوری به نام Horizon Light Up پرده برداشت. اسپیکری که با قیمت ۲۸۹۰ دلار عرضه خواهد شد.

شکل و طراحی ظاهری این اسپیکر به گونه‌ای است که بیشتر شبیه به چیزهایی که در فیلم‌های علمی-تخیلی دیده‌ایم، به نظر می‌رسد تا یک اسپیکر برای پخش موسیقی. به گفته لویی ویتون، هدف از ساخت اسپیکر Horizon، اضافه کردن یک شی هنری در فضای خانه بوده و این محصول با ترکیبی از فشن و فناوری، شکل ظاهری مورد انتظار از یک اسپیکر قابل‌حمل را به چالش کشیده است.

نتیجه کار و طراحی این اسپیکر نشان می‌دهد که لویی ویتون در تحقق این هدف بسیار موفق بوده است. اما در خصوص مشخصات و اجزای سازنده اسپیکر Horizon باید گفت که از شیشه، فلز و چرم و همچنین ۳۵ لامپ LED کوچک برای ساخت آن استفاده شده است.

همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، از نمادهای قدیمی‌و سنتی و لوگوی لویی ویتون (LV) به طور گسترده‌ای روی سطح این اسپیکر به‌کار رفته که آن را از دیگر اسپیکرهایی که توسط شرکت‌هایی همچون Bang & Olufsen در بازار می‌بینیم، متمایز می‌کند.

طبق گفته لویی ویتون، این اسپیکر با الهام از طراحی کیف‌های دستی مدل Toupie شرکت طراحی و تولید شده است. این کیف‌ها از ظاهری تقریبا برابر و شبیه به بشقاب پرنده‌هایی که در فیلم‌ها دیده‌ایم، بهره می‌برد و با قیمت حدودی ۲۰۰۰ دلار به فروش می‌رسد.

اسپیکر لویی ویتون

جدای از شکل ظاهری عجیب و منحصر به فرد، اسپیکر Horizon از لحاظ فنی و کیفیت صوت خروجی نیز جزو مدل‌های پیشرفته به شمار می‌رود. در این محصول از یک ساب‌ووفر سه اینچی، دو توییتر ۰.۷۵ اینچی، سه میکروفون برای تماس‌های صوتی، بلوتوث ۵.۱ و ایرپلی۲ برای صوت وایرلس استفاده شده است.

باتری این اسپیکر قادر است با یک بار شارژ، تا ۱۵ ساعت دوام بیاورد و شارژ آن نیز از طریق درگاه USB-C انجام می‌شود. حال با توجه به این مشخصات، می‌توان گفت که Horizon، ارزش پرداخت تقریبا ۳۰۰۰ دلار را دارد.

سفارش خرید این اسپیکر در وب‌سایت لویی ویتون آغاز شده و قرار است از تاریخ ۳۰ ژوئیه یعنی کمتر از دو هفته دیگر، ارسال آن برای خریداران آغاز شود.

 

منبع
TheVerge

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا