تکنولوژیعکاسی

دوربین نیکون Z FC با قیمت 959 دلار معرفی شد

نیکون ساعاتی پیش، عضوی جدید را تحت عنوان Z FC به خانواده دوربین‌های بدون آینده سری Z خود اضافه کرد.

دوربینی که از ظاهری کلاسیک اما با قابلیت‌ها و فناوری‌هایی مدرن بهره می‌برد و می‌تواند برای آن‌هایی که هنوز با ظاهر مدرن دوربین‌های عکاسی کنار نیامده‌اند، گزینه مناسبی برای خرید باشد. و اما در خصوص مشخصات نیکون Z FC باید گفت که این دوربین به یک سنسور DX فرمت 20.9 مگاپیکسلی مجهز شده است.

وزن این دوربین برابر با 390 گرم و ابعاد آن نیز برابر با 13.4 در 9.3 در 4.3 سانتیمتر عنوان شده که تقریبا با مدل FM2 SLR این شرکت که در سال 1982 عرضه شد، برابری می‌کند. نیکون همچنین در طراحی لوگوی خود نیز وسواس زیادی به خرج داده و سعی کرده تا لوگویی شبیه به آنچه در FM2 به کار رفت، روی این دوربین سال 2021 حک کند.

در قسمت پشتی بدنه از یک منظره‌یاب OLED الکترونیکی 0.39 اینچی و نمایشگر 3 اینچی TFT LCD استفاده شده که از قابلیت چرخش و استفاده در حین ثبت عکس‌های سلفی برخوردار است.

از دیگر مشخصات این دوربین می‌توان به محدوده ایزو 100-51200 و قابلیت ثبت عکس تا حداکثر سرعت 11 فریم بر ثانیه در حالت فول رزولوشن مجهز شده است. همچنین این دوربین از سیستم مانت نیکون Z بهره می‌برد.

در رابطه با قابلیت‌های فیلمبرداری نیز باید گفت که نیکون Z FC می‌تواند ویدیوهایی با رزولوشن 4K و با حداکثر نرخ 30 فریم بر ثانیه و ویدیوهای HD را با حداکثر نرخ 120 فریم بر ثانیه ضبط کند.

نیکون اعلام کرد که علاقه‌مندان به این محصول می‌توانند با ورود به سایت این شرکت و با پرداخت 959 دلار (صرفا برای بدنه)، این دوربین را سفارش دهند. کیت لنز 16-55 میلیمتری با دیافراگم f/3.5-6.3 نیز به همراه این دوربین عرضه می‌شود که با انتخاب آن، قیمت پایه آن به 1099 دلار خواهد رسید.

دوربین نیکون Z FC با قیمت 959 دلار معرفی شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا