تکنولوژیشبکه‌های اجتماعی

اضافه کردن لینک‌های بیشتر به استوری‌های اینستاگرام در آینده نزدیک

کاربران از طریق استیکر می‌توانند لینک‌های خود را به استوری اضافه کنند

اینستاگرام اخیرا تست قابلیتی جدید را آغاز کرده که ‌می‌تواند امکان درج لینک در استوری را از طریق استیکر برای کاربران فراهم کند.

تا پیش از این، اضافه کردن لینک به استوری تنها به صورت محدود و در اختیار کاربرانی قرار ‌می‌گرفت که یا تیک آبی را داشتند و یا تعداد دنبال‌کنندگان آن‌ها بیش از 10 هزار نفر بود. اما به نظر ‌می‌رسد که به زودی این محدودیت‌ها برداشته ‌می‌شود و کاربران بیشتری ‌می‌توانند لینک‌ها را در استوری‌های خود درج کنند.

البته در این روش، دیگر خبری از به اصطلاح «بالا کشیدن» برای ورود به صفحه مورد نظر نیست و به جای آن، از استیکری مجهز به لینک استفاده ‌می‌شود. در واقع، به جای بالا کشیدن، ‌می‌توان تنها با تپ کردن روی این استیکرها، به لینک دسترسی داشت.

به گفته اینستاگرام، این ویژگی فعلا در مرحله آزمایشی عرضه شده تا نحوه استفاده کاربران از این قابلیت و واکنش آن‌ها نسبت به این لینک‌ها مورد ارزیابی قرار گیرد. همچنین در این مرحله، نوع لینک‌هایی که توسط کاربران به استوری‌ها اضافه ‌می‌شوند و همچنین تاثیر آن بر انتشار اطلاعات غلط و اسپم‌ها بررسی ‌می‌شود.

این شرکت اعلام کرد استفاده از استیکرهای حاوی لینک، آسان‌تر از روش قبلی یعنی بالا کشیدن صفحه است و قطعا طی روزها یا هفته‌های آتی به این شبکه اجتماعی اضافه خواهد شد. اما هنوز مشخص نیست که آیا در اختیار همه کاربران قرار خواهد گرفت یا به مانند قابلیت قبلی، تنها کاربرانی مجاز به درج لینک خواهند بود که شرایط تعیین‌شده را داشته باشند.

اینستاگرام همچنین اعلام کرد که این قابلیت فعلا محدود به استوری‌ها خواهد بود و این شرکت هیچ برنامه‌ای برای اضافه کردن آن به فید و یا دیگر بخش‌های این اپلیکیشن ندارد.

اینستاگرام در طی هفته‌‌ها و ماه‌‌های اخیر، تغییرات محسوسی را در نحوه عملکرد این شبکه اجتماعی اعمال کرده و اخیرا نیز در خبرها آمده بود که این شرکت، تست قابلیت ارسال پست در اینستاگرام از طریق رایانه‌‌ها را نیز آغاز کرده و به زودی به این پلتفرم اضافه خواهد شد.

استیکرهای حاوی لینک به استوری اینستاگرام اضافه ‌می‌شود

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا