مایکروسافت

چگونه ویندوز 11 را دانلود کنیم؟

مایکروسافت به تازگی از ویندوز 11 رونمایی کرد و اکنون بسیاری از کاربران این پلتفرم محبوب، چشم‌انتظار عرضه رسمی‌ و دانلود این نسخه جدید روی سیستم خود هستند.

البته مایکروسافت هنوز زمان دقیقی را برای عرضه ویندوز 11 اعلام نکرده، اما قطعا تا ماه‌های پایانی سال 2021، خبری از این عرضه رس‌می‌این نسخه نخواهد بود. با این حال، چندی پیش نسخه بیلدی از ویندوز 11 در فضای وب منتشر شد و برخی از کاربران نیز آن را روی سیستم خود دانلود و نصب کردند.

اما تجربه این کاربران از استفاده از این نسخه، نشان داد که این بیلد چیزی جز بدافزار و اختلال در عملکرد سیستم به دنبال ندارد. از این رو، به کاربران توصیه ‌می‌شود تا زمان عرضه رس‌می‌ویندوز 11 صبر کنند و چنین نسخه‌های غیررس‌می‌را نصب نکنند.

خوشبختانه مایکروسافت اعلام کرد که دانلود ویندوز 11، رایگان خواهد بود و کاربران ویندوز 10 به راحتی ‌می‌توانند پلتفرم دستگاه خود را به این نسخه به‌روزرسانی کنند. اما در زمان عرضه رس‌می‌ویندوز 11 در ماه‌های پایانی سال، ‌می‌بایست مراحل زیر را برای دانلود این نسخه دنبال کرد.

نحوه دانلود ویندوز 11

اگر جز کاربران ویندوز 10 هستید، ‌می‌بایست وارد این صفحه از وب‌سایت مایکروسافت شوید و ابزار PC Health Check را روی سیستم خود دانلود کنید. با کمک این ابزار، ‌می‌توان پی برد که آیا سیستمتان قادر به دریافت این به‌روزرسانی جدید خواهد بود یا خیر.

اگر سیستم شما امکان دریافت ویندوز 11 را داشته باشد، این نسخه به صورت یک به‌روزرسانی روی سیستمتان ظاهر خواهد شد و ‌می‌توان با تایید آن، ویندوز 11 را دانلود و نصب کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا