شبکه‌های اجتماعی

صفر تا صد خرید فالوور فعال در اینستاگرام 100 درصد واقعی

دلایل زیادی برای افزایش فالوورهای اینستاگرام وجود دارد. بسیاری از افراد تمایل دارند تا در شبکه‌های اجتماعی بیشتر دیده شوند و به اصطلاح خودی نشان دهند. از سوی دیگر کسب و کارهای زیادی با اهداف بازاریابی و برای افزایش درآمد به دنبال جذب فالوور هستند. اما فارغ از هر دلیلی، همه‌ی این پیج‌ها در یک هدف، مشترک هستند. این هدف واحد افزایش فالوور است. در ادامه به شما یاد می‌دهیم که چگونه با خرید فالوور، نرخ تعامل پیج خود را بالا ببرید. بنابراین این راهنما را تا انتها مطالعه کنید.

خرید فالوور چه کمکی به رشد پیج ما خواهد کرد؟

خریدن فالوور باعث بالا رفتن تعداد دنبال کننده‌های پیج شما خواهد شد. این موضوع خود عاملی است که اکانت شما بیشتر مورد توجه قرار بگیرد و توسط سایر مخاطبین فضای مجازی نیز فالو شود. برای بیان ساده‌تر اجازه دهید با ذکر یک مثال این مسئله را به شما نشان دهیم:

فرض کنید که قصد دارید اخبار یکی از تیم‌های مورد علاقه خود را دنبال کنید. با سرچ نام تیم یا هر روش دیگری، با دو پیج مختلف مواجه شده‌اید که اخبار تیم محبوب شما را منتشر می‌کند. اما پیج اول 1 میلیون فالوور دارد، در حالی که پیج دوم را تنها 480 نفر دنبال می‌کنند. شما به احتمال زیاد کدام اکانت را دنبال خواهید کرد؟

اهمیت خرید فالوور تنها به این قضیه ختم نمی‌شود. بالا بودن follower های شما به خودی خود سبب افزایش نرخ تعامل کاربران می‌شود و میزان لایک و کامنت شما را نیز بالا می‌برد. همین اتفاق می‌تواند زمینه حضور شما در اکسپلور را فراهم کند و سبب انفجار در رشد پیج کاری یا شخصی شما شود. چرا که با ورود به اکسپلور و افزایش نرخ تعامل، قطعا خدمات و محصولات شما بیشتر دیده خواهد شد و در نتیجه کسب و کارتان متحول می‌شود.

افزایش تعامل با افزایش فالوور

چه سایتی برای خریدن فالوور مناسب است؟

همانطور که گفته شد، خرید follower می‌تواند نتایج بزرگی در میزان محبوبیت و توسعه پیج کاری شما داشته باشد. اما همه چیز بستگی به فروشنده فالوور نیز دارد. بسیاری از افراد ممکن است با صرف هزینه‌های سنگین اقدام به خرید و افزایش تعداد فالوورهای خود کنند، اما تغییر زیادی در روند پیشرفت خود ملاحظه نکنند.

به همین دلیل توصیه می‌کنیم قبل از خرید از کیفیت و ارزش فالوورهای سایت مرجع اطمینان حاصل کنید. ما در این قسمت با معرفی خدمات فروش فالوور سایت و پیج دیجی فالوور، به شما پیشنهاد می‌کنیم که از این برند استفاده کنید. در ادامه با ویژگی‌های فالوورهای دیجی فالوور آشنا می‌شوید:

  • ریزش بسیار کم

یکی از دلایل عدم موثر بودن افزایش فالوورهای پیج‌های اینستاگرامی این است که دنبال کننده‌های افزوده شده به پیج پس از مدتی با ریزش زیادی مواجه می‌شوند. به عبارت دیگر شاید 500 فالوور یا حتی 100 هزار فالوور بخرید، اما این تعداد در طول مدت چند روز به نصف یا حتی کمتر کاهش پیدا کند. بنابراین بهتر است از سایتی استفاده کنید که ریزش کمی دارد.

  • تحویل فوری پس از ثبت سفارش

پروسه دریافت پیج کاری ممکن است در بسیاری از برندها مدت زیادی طول بکشد. اما دیجی فالوور سعی کرده است تا مدت زمان تحویل پیج به کاربران را حتی در برخی مواقع به چندین دقیقه کاهش دهد. هر چه تحویل پیج پس از خرید فالوور سریعتر باشد، بهتر می‌توان روی رشد پیج برنامه ریزی کرد.

  • بدون نیاز به رمز عبور

برخی از کاربران که برای خریدن فالوور اقدام می‌کنند، نگران هک شدن پیج خود هستند. چرا که بسیاری از شرکت‌ها برای بالا بردن دنبال کننده‌ها اطلاعات پیج کاری مانند رمز عبور را از شما دریافت می‌کنند. توجه کنید که روند فروش فالوور در دیجی فالوور بسیار امن بوده و حتی نیازی به رمز عبور شما نخواهد بود.

  • تضمین بازگشت وجه

با خرید فالوور از این سایت در صورت عدم رضایت بدون هیچ شرطی وجه خود را پس خواهید گرفت. بنابراین خیال شما از بابت هزینه نیز راحت خواهد بود.

  • پشتیبانی 24 ساعته

گاهی اوقات ممکن است که پس از خریدن follower با مشکلات فنی یا معضلاتی مواجه شوید. به هر حال این مشکلات اجتناب ناپذیرند اما مشاوره برای حل این مشکلات می‌تواند کمک بزرگی به صاحبین پیج کند. اکثر برندها پس از تحویل سفارش هیچ تعهدی نسبت به مشکلات شما نخواهند داشت. با این وجود دیجی فالوور با پشتیبانی 24 ساعته حتی پس از تحویل سفارش در کنار شما خواهد بود.

 

انواع فالوورهای دیجی فالوور

تا به اینجا متوجه شدید که رشد پیج مرهون افزایش فالوور است و یکی از بهترین راه ها برای بالا بردن دنبال کننده‌ها خرید فالوور می‌باشد. همچنین با بیان ویژگی‌های پیج و سایت دیجی فالوور شما را قانع کردیم تا از خدمات این سایت بهره ببرید. اکنون زمان آن رسیده تا انواع فالوورهای این سایت را بررسی کنیم.

به طور کلی دیجی فالوور 3 نوع دنبال کننده متفاوت به شما عرضه می‌کند:

  • فالوور ارزان

فالوورهای ارزان شاید در نگاه اول چندان مناسب نباشند، اما می‌تواند در اوایل راه اندازی پیج اینستاگرامی و برای بالا بردن تعداد دنبال کننده‌ها گزینه مناسبی باشد. این نوع فالوورها کیفیت بالایی دارند و با ریزش کمی همراه هستند اما شاید نرخ تعامل و لایک و کامنت کمتری نسبت به آن چه انتظار دارید، برای شما ثبت کنند.

  • فالوور ایرانی

اگر قصد خرید فالوور اینستاگرام دارید و پیج شما نیز تا حدودی دارای بازدید کننده و دنبال کننده باشد، بهترین گزینه خرید دنبال کننده ایرانی است. این فالوورها نرخ تعامل بالایی را به سمت پیج شما روانه خواهند کرد و سبب رشد کسب و کار و معروفیت شما می‌شوند.

  • فالوور خارجی

در صورتی که خدمات شما منحصر به داخل ایران نیست، می‌توانید از خدمات افزایش فالوور خارجی نیز بهره ببرید. در این صورت دنبال کننده‌های غیر ایرانی پیج شما به مخاطبین‌تان افزوده خواهند شد و سبب رشد پیج می‌شوند.

خرید فالوور از دیجی فالوور

 

سایت دیجی فالوور

سایت ها و برندهای زیادی در زمینه فروش فالوور فعالیت می‌کنند. اما بسیاری از این سایت ها نمی‌توانند به مشهور شدن، محبوبیت و یا بهبود کسب و کارتان کمک کنند. بنابراین اگر به دنبال خرید فالوورهایی با قیمت مناسب، کیفیت بالا و ریزش پایین هستید، بدون هیچ شکی ما به شما دیجی فالوور را معرفی می‌کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید هر یک از پکیج‌های دیجی فالوور می‌توانید به آدرس https://www.digi-follower.com/ مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. البته فالووری که خریداری میشه امکان انجام تعامل نداره. چون واقعا نمیشه 30 هزار نفرو مجبور به فالو کردن یه پیج کنید. من با اطلاعات درست از سایت اینبو خرید کردم و خیلی هم از نتیجه راضی هستم. در کل ترجیح میدم از جایی که ادعای نا به جا میکنه خرید نکنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا