گوناگون

اگر قصد مهاجرت به استرالیا را دارید، می توانید روی کمک ما حساب کنید

شاید شما هم به دلایلی از قبیل ادامه تحصیل، پیشرفت کاری و داشتن زندگی بهتر و مرفه تصمیم بگیرید به کشور دیگری مهاجرت کنید. به هر حال دلیلتان برای مهاجرت هر چه که باشد، باید در مورد شرایط آن کشور و تناسب آن با نیازها و اهدافتان اطلاعات کافی کسب کنید. برخی از این کشورها با داشتن شرایط مساعدتر می‌توانند با نیازهای شما تطابق بیشتری داشته باشند که استرالیا یکی از آن‌ها است.

مسلماً اولین سؤالی که درمورد مهاجرت به استرالیا به ذهنتان خطور می‌کند این است چگونه و از چه طریقی می‌توانید به استرالیا مهاجرت کنید؟

به طور کلی مهاجرت به استرالیا روش‌های متعددی دارد. شرایط افراد برای مهاجرت به استرالیا و دریافت ویزا با توجه به شرایط سنی، تحصیلات، سابقه کار، رشته و سابقه تحصیلی، مهارت، بیزینس و سرمایه شخصی متغیر است.

اینک این شما و این هم راه های مرسوم مهاجرت به استرالیا

مهاجرت کاری به استرالیا با اسکیل ویزا

یکی از بهترین روش‌ها برای مهاجرت به استرالیا، مهاجرت از طریق ویزای کار استرالیا بدون کارفرما (ویزای کار استرالیا) است. دریافت ویزای اقامت استرالیا از روش ویزای کاری مهارتی منوط به امتیاز افراد بر اساس فاکتورهایی مثل سن، تحصیلات، سابقه کار، رشته شغلی و تسلط بر زبان انگلیسی است.

مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای بیزینس

مهاجرت بیزنسی به استرالیا

ویزای بیزینس استرالیا مختص افرادی است که قصد دارند به منظور سرمایه گذاری به استرالیا مهاجرت کنند. به طور کلی ویزای بیزینس را می‌توان به دو دسته ویزای 188 استرالیا و ویزای سرمایه گذاری تقسیم کرد. روش مرسوم‌تر، ویزای کارآفرینی است. در این روش بایستی به استرالیا مهاجرت کنید و با 200 هزار دلار سرمایه، بیزینسی را در این کشور راه بیندازید.

حتی می‌توانید بیزینس آماده ای را بخرید. در این صورت هزینه خرید نیز جزء سرمایه 200 هزار دلار شما محسوب می‌شود. برای ویزای بیزینسی استرالیا از نوع سرمایه گذاری نیز باید مبلغ 1.5 میلیون دلار را به مدت 4 سال در حساب‌های استرالیا بگذارید و بعد از 4 سال آن را پس بگیرید.

البته می‌توانید همزمان با پس گرفتن پول خود برای اقامت استرالیا اقدام کنید.

شاید بسیاری از شما به فکر داشتن بهترین بیزینس در استرالیا باشید و اینکه چطور می‌توانید با راه اندازی یک کسب‌وکار در استرالیا سود ببرید.

خوب. حالا برویم به سراغ معرفی چند مورد از بیزینس های موفق در استرالیا

1.سرمایه گذاری در بازاریابی دیجیتال

یکی از راه های مهاجرت به استرالیا می‌تواند سرمایه گذاری یا فعالیت در حوزه بازاریابی دیجیتال باشد. از آنجایی که اینترنت به یک ابزار بازاریابی قدرتمند در جهان تبدیل شده، می‌تواند در کسب درآمد و سود دهی نقش موثری داشته باشد.

2.سرمایه گذاری در صنایع غذایی و رستوران

یکی دیگر از بیزینس های پردرآمد استرالیا، سرمایه گذاری در صنف رستوران و مواد غذایی است. این بیزینس در سال‌های اخیر رشد چشمگیری در استرالیا داشته و مورد توجه بسیاری از مهاجرین بوده است. البته دولت استرالیا نیز راه را برای سرمایه گذاران خارجی در این زمینه هموار کرده است.

3.فعالیت در کار لباس شویی

یکی دیگر از بیزینس های خوب در استرالیا، صنعت لباس شویی و خشک شویی است. گفتنی است که درآمد سالانه این کسب حدوداً بیش از دو میلیارد دلار است. این بیزینس می‌تواند برایتان سودآور باشد.

4.نگهداری از کودکان

یکی از مشاغل خوب و پردرآمد دیگر در استرالیا، نگهداری از کودکان است. از آنجایی که اغلب خانواده‌ها در استرالیا شاغل هستند، فرصتی برای نگهداری از کودکان خود ندارند. بنابراین با سرمایه گذاری در این زمینه و داشتن برند ویژه یا نام تجاری خاص، می‌توانید نظر بسیاری از والدین را به خود جلب کنید.

5.طراحی دکوراسیون داخلی

یکی دیگر مشاغل پرسود و پررونق در استرالیا، طراحی داخلی است. در استرالیا بسیاری از اشخاص برای چیدمان و دکوراسیون محیط کسب خود از طراحان دکوراسیون کمک می‌گیرند. حتی بسیاری از خانواده‌ها برای طراحی و چیدمان منزل خود، دکوراتیو یا یک طراح را استخدام می‌کنند.

مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای تلنت

یکی از روش‌های مهاجرت به استرالیا، ویزای گلوبال تلنت استرالیا است. در این روش باید در یکی از این 7 رشته تحصیل یا کارکرده باشید:

  1. تکنولوژی کشاورزی شامل کاربرد تکنولوژی در تهیه و تولید غذا و همچنین کشاورزی
  2. تکنولوژی فاینانس مثلاً افرادی که روی اتوماسیون کردن استفاده از سرویس‌های فاینانس کار می‌کنند.
  3. تکنولوژی پزشکی یا داروسازی
  4. امنیت سایبری
  5. انرژی و تکنولوژی معادن
  6. اطلاعات کوانتوم، دیتا ساینس، آی تی و دیجیتال
  7. تولیدات پیشرفته و هوانوردی

بعلاوه داشتن یک رزومه خوب تحصیلی و مقاله چاپ شده می‌تواند در اخذ ویزای تلنت موثر باشد. حتی می‌توانید در استرالیا یک معرف برای خود داشته باشید که در زمینه رشته تحصیلی و کاری شما کار کرده باشد که بتواند شما را تایید کند.

مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای تحصیلی

یکی دیگر از راه های مهاجرت به استرالیا، تحصیل در این کشور است. از آنجایی که تحصیل در استرالیا حدوداً 10 تا 20 درصد از کانادا گران‌تر است، اما حقوق کاری بالاتر از کانادا باعث می‌شود جذب دانشجو در استرالیا بیشتر از کانادا و اروپا شود.

از مزایای دیگر تحصیل در استرالیا، مجاز بودن دانشجویان به داشتن کار پاره وقت به صورت 20 ساعت در هفته از طریق ویزای تحصیلی است.

مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای توریستی

یکی دیگر از روش‌های مهاجرت به استرالیا، اخذ ویزای توریستی است. با دریافت این ویزا می‌توانید حداکثر تا سه ماه در استرالیا مستقر شوید. بعد از به پایان رسیدن ویزای توریستی استرالیا، باید استرالیا را ترک کنید. در غیر این صورت حضور شما در این کشور غیر قانونی تلقی می‌شود و بعد از گذشت 28 روز، ساکن غیر قانونی استرالیا محسوب می‌شوید.

مهاجرت به استرالیا از طریق ازدواج

یکی دیگر از راه های مهاجرت و گرفتن اقامت موقت و دائم در استرالیا، ازدواج با یک شهروند استرالیایی یا دارندگان اقامت دائم این کشور است. البته در این حالت صحت رابطه دو فرد برای ازدواج به طور کامل بررسی می‌شود. باید ثابت شود که این رابطه واقعی بوده و صرف دریافت اقامت استرالیا صورت نگرفته است.

توجه داشته باشید که پس از اخذ اقامت دائم، می‌توانید پس از گذشت 4 سال برای دریافت تابعیت استرالیا درخواست دهید.

مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای والدین

والدینی که حداقل نیمی از فرزندان آن‌ها مقیم یا شهروند استرالیا هستند، می‌توانند از طریق این ویزا به استرالیا مهاجرت کنند. فرزندان آن‌ها باید اسپانسر والدینشان شوند و به نوعی آن‌ها را تأمین کنند.

و کلام آخر

با همه این تفاسیر، همواره برای متقاضیان مهاجرت به استرالیا این دغدغه وجود داشته که بهترین و راحت‌ترین راه ممکن را برای مهاجرت به استرالیا را پیدا کنند. اما جای هیچ نگرانی نیست. گروه مهاجرتی ویزاپیک با سال‌ها تجربه مفتخر به اخذ انواع ویزاهای استرالیا است. آشنایی و تسلط کامل بر قوانین، می‌تواند بهترین پشتوانه برای دستیابی شما به زندگی بهتر در کشور استرالیا خواهد بود.

برای بهره‌مندی از کمک مشاورین ویزاپیک می‌توانید وارد سایت شده و فرم ارزیابی اولیه را تکمیل کنید. کارشناسان زبردست و خبره مجموعه پس از مطالعه اطلاعات مندرج در فرم و ارزیابی شرایط اولیه، شما را در این امر یاری می‌کنند و اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار می‌دهند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا