اپل

نجات آیفون 12 پرو با کمک یک قلاب ماهیگیری

به نظر می‌رسد که کانکتور مگ سیف اپل، علاوه بر شارژ گوشی و اتصال به کیس، کاربردهای دیگری هم دارد که یکی از آن‌ها، پیدا کردن راحت‌تر گوشی از کف دریاچه یا کانال آب است.

در همین رابطه، اخیرا یکی از دارندگان آیفون 12 پرو اپل توانست گوشی خود را پس از سقوط به درون یک کانال، از طریق قابلیت آهنربایی مگ سیف از آب خارج کند. ماجر از شنبه گذشته آغاز شد؛ زمانی که آیفون 12 پرو کاربری به نام فردریک رایدل درون کانال آبی به عمق 3 فوتی (تقریبا 90 سانتیمتری) سقوط کرد.

از آنجایی که آب این کانال، گل‌آلود بود، گوشی به سرعت از دید محو شد. علی‌رغم تلاش رادیل و دوستش برای پیدا کردن گوشی، نتیجه‌ای حاصل شد. ناگفته نماند در جریان این جست‌وجوها، این کاربر به صورت اتفاقی توانست یک کنسول بازی نینتندو سوییچ را از آب این کانال بیرون بیاورد.

اما پس از چند دقیقه تلاش، تصمیم گرفته شد تا از روش دیگری برای پیدا کردن گوشی استفاده کنند و آن چیزی نبود جز استفاده از یک آهنربا و اتصال آن به سَر یک قلاب ماهیگیری؛ تا از این طریق بتوان به لطف قابلیت آهنربایی مگ سیف، آیفون 12 پرو پنهان‌شده در آب کانال را پیدا کرد.

خوشبختانه پس از اتصال آهنربا با قلاب و فرستادن آن به درون آب، رایدل توانست بعد از چند ساعت جست‌وجو، آیفون 12 پرو خود را از طریق خاصیت آهنربایی مگ سیف از آب بیرون بیاورد. به گفته این کاربر، گوشی آیفون 12 پرو، مثل قبل کار می‌کرد و شارژ باتری آن نیز خالی نشده بود.

البته مقاومتی غیر از این هم از محصول جدید اپل انتظار نمی‌رفت چرا که بارها و طی آزمایش‌های مختلف، گوشی‌های آیفون 12 توانستند امتیازهای بالایی را در جان‌سختی در شرایط و موقعیت‌های گوناگون به دست آورند.

در مورد اخیر، آیفون 12 پرو تنها چند ساعت در آب گل‌الود مانده بود، اما پیشتر و همانطور که در خبرها داشتیم، برخی از مدل‌های آیفون توانستند برای مدت زمانی بین چند هفته تا چند ماه را در آب دریاچه‌ها جان سالم به در ببرند.

طبق گفته اپل، مقاومت و دوام آیفون 12 پرو از نسل قبلی آیفون‌های این شرکت بیشتر است. بر اساس اطلاعاتی که اپل ارائه کرده، آیفون 12 پرو می‌تواند به مدت 30 دقیقه تا عمق تقریبا 6 متری دوام بیاورد. این در حالی است که این شرایط برای آیفون 11 برابر با عمق یک و نیم متری در مدت زمان 30 دقیقه عنوان شده است.

اپل همچنین پیشتر اعلام کرد که دمای مناسب برای عملکرد گوشی‌های جدید آیفون بین صفر تا 35 درجه سانتیگراد است. ناگفته نماند که این گوشی‌ها حتی می‌توانند دمایی بین منفی 20 تا منفی 40 درجه سانتیگراد را نیز تحمل کنند.

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. نمایندگی رسمی تعمیرات موبایل شیائومی

    سوالات و پاسخ‌ های مرتبط با پاور بانک شیائومی می پاور بانک NDY-02-AD با ظرفیت 10400 میلی‌آمپر ساعت

    شیائومی Xiaomi | اخبار، مقالات و ویدیوها – صفحه 8

    عکس های پاور بانک شیائومی می پاور بانک NDY-02-AD با ظرفیت 10400 میلی‌آمپر ساعت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا