ارز دیجیتالتکنولوژی

امکان انتقال بیت کوین به کیف پول های ثالث فراهم می‌شود

علی‌رغم آنکه این روزها، نگرانی‌ها پیرامون روش‌های استخراج بیت کوین و تاثیرات مخرب آن بر محیط زیست شدت گرفته و همین مسئله بر ارزش این ارز دیجیتال تاثیر منفی گذاشته، اما پی‌پل (PayPal) با بی‌توجهی به این نزاع‌ها، همچنان طرح‌های توسعه‌ای بیت کوین در پلتفرم خود را دنبال می‌کند.

اخیر خوزه فرناندز داپونته، نایب رئیس پی‌پل در مصاحبه‌ای اعلام کرد که به زودی، کاربران پی‌پل می‌توانند این ارز دیجیتال را از پلتفرم این شرکت برداشت و به کیف پول‌های دیجیتال ثالث انتقال دهند. البته هنوز زمان دقیقی برای عرضه این ویژگی و فراهم شدن امکان دسترسی به آن اعلام نشده است اما بعید به نظر می‌رسد که این انتظار چندان طولانی شود.

زمانی که پی‌پل برای اولین بار در سال گذشته، ارزهای دیجیتال بیت کوین، اتریوم و لایت‌کوین را به پلتفرم خود آورد، در کنار شوک بزرگی که به کسب‌وکار پرداخت‌های آنلاین وارد شد، انتقادهایی نیز از سوی برخی کارشناسان روانه این شرکت شد.

در این انتقادها آمده بود که اگرچه این شرکت امکان خرید و فروش ارز دیجیتال و حتی تبدیل آن به دلار و سنت را برای کاربران فراهم می‌کرد، اما دارندگان بیت کوین نمی‌توانستند کوین‌ها را به یکدیگر به اشتراک بگذارند.

حال بعد از گذشت چند ماه، به نظر می‌رسد که این انتقادها به گوش مسئولان پی‌پل رسیده و آن‌ها را مجاب به تغییر سیاست‌هایشان کرده است. داپونته در این خصوص گفت این شرکت به این مسئله واقف است که انتقال رمزارزها می‌تواند مورد توجه کاربران قرار گیرد و این شرکت نیز تلاش‌هایی را برای پیدا کردن روش‌هایی به منظور فراهم کردن قابلیت انتقال رمزارز به مقصدهای مدنظر کاربران است.

وی افزود: ما می‌خواهیم در این زمینه آزادانه‌تر رفتار کرده و قدرت انتخاب را به مشتریان خود بدهیم. چیزی که به آن‌ها این اجازه را می‌دهد تا به هر روشی که می‌خواهند، پرداخت‌هایشان را انجام دهند.

پی‌پل در طی یک سال اخیر، توجه ویژه‌ای را به رمزارزها داشته و اخیرا نیز دن شولمن، مدیرعامل این شرکت در گفت‌وگو با سهامداران اعلام کرد که پی‌پل، نتایچ بسیار خوبی را از سرمایه‌گذاری در حوزه رمزارز پیش روی خود می‌بیند.

همانطور که می‌دانید، قیمت ارزهای دیجیتال در طی ماه‌های اخیر نوسانات زیادی داشته اما کفه ترازو بیشتر در جهت افزایش بهای آن‌ها سنگینی داشته است. از طرفی دیگر، اخیرا نیز ایلان ماسک و تعدادی از ماینرهای مطرح جهان از آغاز تلاش‌هایشان برای رفع نگرانی‌ها پیرامون روش‌های استخراج بیت کوین و دیگر رمزارزها خبر دادند که تشکیل این گروه، باری دیگر بهای بیت کوین را افزایش داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا