ارز رمز

‌‌‌پی‌پل رسما پشتیبانی خود را از ارزهای دیجیتال اعلام کرد

شرکت ‌‌‌پی‌پل رسما ورود خود را به حوزه ارزهای دیجیتال اعلام و عنوان کرد که از این پس تما‌‌می‌کاربران این شرکت ‌‌می‌توانند بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال را خرید و در کیف پول آنلاین خود ذخیره کنند.

این یعنی کاربران ‌‌‌پی‌پل قادر خواهند از ارزهای دیجیتال برای خرید از بیش از 26 میلیون شرکت و مجموعه طرف قرارداد ‌‌‌پی‌پل استفاده کنند. این سرویس جدید، ‌‌‌پی‌پل را به یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌‌‌های آمریکایی تبدیل خواهد کرد که دسترسی به ارزهای دیجیتال را برای کاربران خود فراهم کرده است.

همچنین این سرویس به بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال، این اجازه را ‌‌می‌دهد تا به طور گسترده‌تری به عنوان یکی از روش‌‌‌های پرداخت توسط کاربران مورد استفاده قرار گیرند. دن شولمن، مدیرعامل ‌‌‌پی‌پل اعلام کرد که سرویس اخیر منجر به استفاده بیشتر از ارزهای مجازی در جهان خواهد شد و شبکه این شرکت را برای ارزهای دیجیتال که شاید در آینده توسط بانک‌‌‌های مرکزی و دیگر شرکت‌‌‌ها مورد توجه قرار گیرد، آماده خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: ما در حال همکاری با بانک‌‌‌های مرکزی هستیم و تما‌‌می‌اشکال ارزهای دیجیتال را مورد بررسی قرار ‌‌می‌دهیم. همچنین نقشی که قرار است ‌‌‌پی‌پل در این زمینه ایفا کند نیز در این مباحث، مطرح ‌‌می‌شود.

به گفته ‌‌‌پی‌پل، دارندگان حساب ‌‌‌پی‌پل در آمریکا طی چند هفته آتی قادر خواهند بود ارزهای دیجیتال را خریداری کرده، به فروش برسانند و یا در کیف پول ‌‌‌پی‌پل خود نگهداری کنند. این شرکت قصد دارد تا این سرویس را در اپلیکیشن ونمو (Venmo) نیز توسعه دهد و امکان استفاده از آن را تا نیمه نخست 2021 در کشورهای دیگری نیز پیاده کند.

این شرکت مدعی شده که امکان پرداخت از طریق ارزهای دیجیتال در اوایل سال آینده میلادی فراهم خواهد شد. در حال حاضر، بیش از 346 میلیون اکانت فعال در سراسر جهان در ‌‌‌پی‌پل حضور دارند. گفتنی است بعد از اعلام این خبر توسط ‌‌‌پی‌پل، ارزش سهام این شرکت با رشدی 4 درصدی همراه شد.

منبع
Reuters

نوشته های مشابه

‫13 دیدگاه ها

  1. Ищете профессионалов для устройства стяжки пола в Москве? Обратитесь к нам на сайт styazhka-pola24.ru! Мы предлагаем услуги по залитию стяжки пола любой сложности и площади, а также гарантируем быстрое и качественное выполнение работ.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا