ایرانتکنولوژی

۷ گیگابایت اینترنت رایگان برای انتخابات به مردم عرضه می‌شود

ثبت نام برای دریافت این بسته از ۳ خرداد آغاز می‌شود

وزیر ارتباطات از عرضه بسته ۷ گیگابایت اینترنت یک ماهه رایگان به مردم به منظور ترویج تبلیغات انتخاباتی خبر داد. به گفته آذری جهرمی، به هر کدملی یک بسته تعلق می‌گیرد و ثبت‌نام از امروز عصر (۳ خرداد) آغاز می‌شود.

وزیر ارتباطات در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که با تصویب ستاد ملی کرونا و با همکاری سازمان برنامه بودجه به منظور ترویج تبلیغات انتخابات در فضای مجازی به جای تجمعات خیابانی و میدانی این بسته‌ها به مردم ارائه می‌شود. او تاکید کرد که برای اینکه شبکه تحت فشار قرار نگیرد و سرعت افت نکند، ثبت نام در یک هفته انجام می‌شود، تقسیم بندی ثبت نام بر اساس رقم آخر کدملی خواهد بود و هر بسته از زمان فعال‌سازی تا یک ماه اعتبار دارد.

همچنین این بسته‌ها فقط بر روی اپراتورهای تلفن همراه ارائه خواهند شد. بسته‌های فعال فعلی کاربران در حال رزرو نگهداری می‌شوند و پس از اتمام بسته هدیه، باقیمانده بسته قبلی قابل استفاده خواهد بود.

وزیر ارتباطات با هشدار بر سواستفاده کلاهبرداران گفت که هیچ تماسی از سوی وزارت ارتباطات به مردم نخواهد شد، همچنین درخواست هیچ کد فعالسازی هم برای مردم ارسال نمی‌شود. ثبت‌نام فقط از طریق سایت انجام می‌شود. هنوز آدرس سایت را اعلام نکرده‌اند.

پیش‌تر از این هم وزیر ارتباطات از تخصیص بسته انتخاباتی برای تمام نامزدهای منتخب شورای نگهبان خبر داده بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا