اپل

آیپاد تاچ جدید اپل با طراحی متفاوت به زودی معرفی می‌شود

کمتر پیش آمده که اپل بخواهد محصولی فراموش‌شده را باری دیگر احیا و آن را وارد بازار کند. اما به نظر می‌رسد که این شرکت چنین قصدی دارد و به دنبال عرضه نسل هشتم آیپاد تاچ خود است.

طبق اطلاعاتی که اخیرا توسط استیوز موسر، یکی از توسعه دهندگان آی او اس منتشر شده، اپل به زودی آیپد تاچ 2021 خود را وارد بازار خواهد کرد. محصولی که گفته می‌شود در فصل پاییز امسال به دست علاقه‌مندان خواهد رسید.

اگر هنوز زمان زیادی باقی مانده و صحبت در خصوص طراحی و شکل ظاهری این محصول، کمی‌زود است اما موسر تصاویری را منتسب به این نسخه جدید آیپاد تاچ منتشر کرده که نشان می‌دهد این دستگاه از ظاهری متفاوت و جدید به نسبت مدل‌های قبلی این شرکت بهره می‌برد.

از سویی دیگر، این منبع خبری مدعی شد که آیپاد تاپ در پنج رنگ مشکی، سبز، قرمز، بنفش و آبی وارد بازار خواهد شد. با نگاهی به عملکرد اپل در عرضه آیپاد تاچ، می‌توان این چنین برداشت که اپل هر سه تا پنج سال، یک آیپاد تاچ جدید را معرفی می‌کند.

از آنجایی که آخرین عضو این خانواده تقریبا دو سال پیش معرفی شد، این احتمال نیز وجود دارد که اپل بخواهد فرآیند طراحی و عرضه آیپاد تاچ جدید خود را به صبر و حوصله بیشتری در دستور کار قرار دهد.

اگر خاطرتان باشد، نسل هفتم آیپاد تاچ در سال 2019 و البته بدون تغییرات قابل‌توجه در طراحی معرفی شد. بزرگ‌ترین تغییر در این محصول، ارتقای پردازنده دستگاه به A10 بود که می‌توانست از بروزرسانی‌های نرم‌افزاری جدید پشتیبانی کند.

این اولین افشاگری استیو موسر درباره محصولات اپل نیست و او چند روز قبل نیز از تلاش مهندسان اپل برای کار روی محصولی جدید به نام بیتس استودیو بادز (Beats Studio Buds) خبر داد.

آیپاد تاچ جدید اپل با طراحی متفاوت به زودی معرفی می‌شود

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا