تکنولوژیشبکه‌های اجتماعی

نسخه رسمی کلاب‌ هاوس برای کاربران اندروید عرضه شد

بالاخره پس از گذشت یک سال و نیم از عرضه اپلیکیشن ‌کلاب‌ هاوس برای کاربران آی اوس، حال دارندگان دستگاه‌های اندرویدی نیز می‌توانند این شبکه اجتماعی پرطرفدار را دانلود و استفاده کنند.

در توضیح این شرکت آمده که نسخه اندروید ‌کلاب‌ هاوس ابتدا به صورت آزمایشی برای کاربران اندروید عرضه خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند با نصب این اپلیکیشن، در چت روم‌های صوت محور آن حضور داشته باشند.

‌کلاب‌ هاوس اعلام کرد که در طی چند هفته آتی، بازخوردهای کاربران را دریافت خواهد کرد و پس از رفع باگ‌ها یا مشکلات احتمالی، امکان اضافه کردن قابلیت‌هایی چون پرداخت‌ها و ایجاد کلوب‌ها را قبل از عرضه رسمی‌این اپلیکیشن برای کاربران اندروید، مورد تست و ارزیابی قرار خواهند گرفت.

طبق آنچه ‌کلاب‌ هاوس اعلام کرده، کاربران زیادی منتظر دریافت نسخه اندروید این اپلیکیشن هستند. قرار است این نسخه از ‌کلاب‌ هاوس به زودی در اختیار تمامی‌کاربران اندروید در سراسر جهان قرار گیرد.

با این حال، کلاب‌هاس می‌گوید که ویژگی ارسال دعوتنامه برای پیوستن به این پلتفرم همچنان پابرجا خواهند ماند؛ بدین معنی که تنها افرادی می‌توانند وارد این شبکه اجتماعی شوند که دعوتنامه‌ای برایشان ارسال شده باشد.

علی‌رغم محدودیت‌هایی که در دسترسی به این اپلیکیشن وجود دارد، ‌کلاب‌ هاوس اخیرا به محبوبیتی فراتر از تصویر دست یافته به طوری که ارزش آن حدود 4 میلیارد دلار برآورد شده است. این محبوبیت اما شرکت‌های بزرگ فناوری را به عرضه سرویس‌های مشابه وا داشته که از جمله این شرکت‌ها می‌توان به توییتر اشاره کرد که قابلیت Spaces را عرضه کرده است.

در این میان، شرکت‌های فیسبوک، اسپاتیفای، لینکدین و ردیت نیز در تلاش برای ساخت و راه‌اندازی بستری شبیه به ‌کلاب‌ هاوس برای کاربران و اضافه کردن آن به پلتفرم‌های خود هستند. رشد تعداد کاربران ‌کلاب‌ هاوس در طی ماه‌های اخیر فراتر از تصور مدیران این شرکت بوده به طوری که بار ناشی از این حجم از کاربران، سبب بروز مشکلاتی در این پلتفرم شده است.

‌کلاب‌ هاوس نیز اخیرا اعلام کرد که تمرکز خود را روی استخدام نیروهای جدید، رفع مشکلات و توسعه این پلتفرم معطوف کرده تا بتواند مانع از بروز مشکلاتی مشابه با ورود کاربران اندروید به این پلتفرم شود.

‌کلاب‌ هاوس برای کاربران اندروید عرضه شد

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا