سامسونگموبایل

خرید اینترنتی گوشی های سامسونگ

یکی از برندهای پرطرفدار در دنیای گوشی‌های هوشمند، گوشی های سامسونگ هستند و سامسونگ با یک پیشینه قوی، معتبر و البته ارائه بهترین تکنولوژی‌ها توانسته به یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های دنیا تبدیل شود. اغلب کاربران در سرتاسر دنیا از داشتن یکی از مدل‌های این برند لذت می‌برند و با توجه به تغییرات اخیری که دنیا با آن مواجه شده است، خرید اینترنتی گوشی های سامسونگ نیز افزایش یافته است. در این مطلب می‌خواهیم به دلایل محبوبیت این برند و البته روش‌های مناسب برای خرید آنلاین گوشی های سامسونگ بپردازیم.

 

چرا خرید آنلاین موبایل؟!!!

در ابتدا باید یک مرور سریع بر دلایل خرید آنلاین گوشی داشته باشیم و ببینیم دلیل استقبال جوامع از این روش خرید چیست. با خرید آنلاین موبایل می‌توان تمام محصولات موجود در دنیای گوشی‌های هوشمند را بررسی کرد، از ریزترین مسائل فنی آن‌ها آگاه شد، تمام برندها و مدل‌های مختلف‌شان را با یکدیگر مقایسه کرد و در نتیجه با یک دید کاملا باز بهترین انتخاب ممکن را انجام داد. در ایران نیز سایت‌های مختلفی به این هدف مشغول به کار هستند و ایسل یکی از بهترین مجموعه‌های ایران است که تمام این امکانات را به کاربر ارائه داده و در کنار مشتری با مشاوره‌های تخصصی و راهنمایی‌های لازم، فرآیند خرید را تسهیل می‌کند. در این مجموعه امکان خرید اینترنتی گوشی های موبایل از تمام برندها امکان‌پذیر است که مراجعه و بررسی آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

یکی از مشهورترین برندهای دنیای گوشی‌های هوشمند، سامسونگ است که با عرضه محصولات جدید و متنوع، توانسته رضایت تمام کاربران خود را جلب کند. تنوع محصولات مختلف این برند را می‌توانید در بخش اختصاصی سامسونگ در سایت ایسل مشاهده کنید و با بررسی جزئیات مختلف، مناسب‌ترین مدل را برگزینید. اما چرا سامسونگ توانسته تا این میزان محبوبیت کسب کند؟ همراه ما باشید تا مهم‌ترین مزایای برند سامسونگ را با هم بررسی کنیم.

 

بزرگ‌ترین برند گوشی‌های هوشمند در دنیا

سامسونگ در سال 2021 همانند سال پیش هم‌چنان به‌عنوان اولین برند گوشی‌های هوشمند در دنیا شناخته شده است که با توجه به بازار بسیار گسترده و پر از رقیب، نشان از کیفیت بالای آن دارد. به همین دلیل خرید آنلاین یکی از گوشی های سامسونگ نیز محبوبیت بسیار زیادی در بین کاربران دارد، زیرا کیفیت ساخت این برند برای همه اثبات شده و خرید آن مطمئن و راحت است.

با اینکه امروزه اغلب افراد سیستم‌عامل اندروید را جزئی از سامسونگ می‌دانند اما نکات مهمی در میان است که احتمالا برای شما هم جالب خواهد بود. رقبای قدیمی‌تر کمپانی همانند ال‌جی یا HTC و سونی، پیش از سامسونگ از اندروید استفاده کردند، اما نتوانستند به موفقیت‌های این برند دست پیدا کنند و نکته جالب‌تر اینکه حتی شرکت اصلی سازنده اندروید یعنی گوگل، با داشتن گوشی‌های هوشمند اختصاصی خود یعنی پیکسل نیز، نتوانست فروشی مشابه یا حتی نزدیک به سامسونگ کسب کند. اما سامسونگ چگونه به این موفقیت خیره‌کننده رسید؟ فاکتورهای مختلفی در این رابطه وجود دارند که به‌اختصار چند مورد از آن‌ها را با هم بررسی خواهیم کرد.

 

شروع موفقیت‌های سامسونگ با گوشی‌های سری  S

پس از اینکه اپل در سال 2007 اولین سیستم عامل اختصاصی گوشی‌های موبایل را معرفی کرد، گوگل که در حال توسعه اندروید بود، دست به تغییرات گسترده‌ای زد و تقریبا آن را از نو طراحی کرد تا قابلیت رقابت با iOS را داشته باشد. پس از این بود که HTC Dream به‌عنوان اولین گوشی دنیا با سیستم عامل اندروید معرفی شد. موفقیت‌های سامسونگ در زمینه گوشی‌های هوشمند نیز پس از عرضه اندروید به‌صورت جهانی آغاز شد.

گوشی های سامسونگ سری S در سال 2010 معرفی شدند و با یک موفقیت خیره‌کننده توانستد سامسونگ را در دنیای گوشی‌های موبایل به یکی از برندهای اصلی تبدیل نمایند. موفقیت سری S تا امروز ادامه دارد و می‌توانید با خرید آنلاین یکی از گوشی‌های این سری از امکانات مختلفی که در اختیار کاربر می‌گذارد، استفاده کنید.

 

صفحه نمایش بزرگ در گوشی های سامسونگ سری نوت

در یک حرکت نوآورانه، سامسونگ در سال 2011 سری نوت را معرفی کرد که تمرکز اصلی آن بر صفحه‌نمایش بزرگ و قوی بود. گوشی های سامسونگ سری نوت چنان تاثیری بر بازار گوشی‌های هوشمند گذاشتند که حتی کمپانی اپل گوشی آیفون 5 را در سال 2012  بازطراحی کرده و این گوشی را با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر در اختیار کاربران خود گذاشت.

این ترند بر تمام برندهای دنیا و حتی خود سامسونگ تاثیر مستقیمی داشت که در نتیجه آن گوشی های سامسونگ سری S، از آن پس با صفحه نمایش بزرگ‌تر طراحی شدند. جدیدترین گوشی سامسونگ در سری نوت، گوشی گلکسی نوت 20 Ultra است که یکی از سریع‌ترین گوشی‌های اندروید بوده و می‌توانید آن را به‌صورت آنلاین از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید.

 

گوشی های سامسونگ با قیمت متناسب و کارایی عالی

برخلاف اغلب برندهای دنیا که تمرکز خود را بر یک قشر خاص قرار می‌دهند، سامسونگ در تلاش است که برای همه کاربران دنیا بدون در نظر گرفتن قدرت اقتصادی و مالی، گوشی‌های مناسب عرضه کند. به این منظور در سال 2018، گوشی‌های میان‌رده کمپانی، یعنی گوشی های سامسونگ سری A و M به دنیا معرفی شدند.

با این حرکت، سامسونگ قدرت و کارایی برند خود را در گوشی‌های میان‌رده نیز توسعه داد و توانست در اقصی نقاط دنیا مثل بخش‌های مختلفی از اروپا و آسیا، فروش خود را افزایش دهد. جدیدترین گوشی‌های این سری A52، A42، A32، A12 و A02s هستند که با امکانات بسیار خوب خود در میان گوشی‌های میان‌رده توجه کاربران را به خود جلب کرده‌اند. اگر قصد خرید آنلاین یکی از مدل‌های سری A برند سامسونگ را دارید، می‌توانید به‌صورت آنلاین آن را خریداری کرده و از امکانات بزرگ‌ترین برند گوشی‌های هوشمند در دنیا لذت ببرید.

 

سامسونگ و مدیریت صحیح بحران

با اینکه گوشی های سامسونگ در میان تمام گوشی‌های هوشمند محبوب‌تر و پرفروش‌تر هستند، اما بحران‌های مختلفی در طی سال‌های فعالیت این برند به وجود آمد که می‌توانست باعث از بین رفتن آن شود. بحران اول سامسونگ در سال 2016 و پس از آتش‌گرفتن گوشی‌ سامسونگ نوت 7 اتفاق افتاد که در طی آن سامسونگ در یک اقدام شجاعانه سریعا فروش آن را متوقف کرده و تمام مدل‌های خریداری شده را با یک مدل دیگر از سری S، برای کاربران تعویض کرد.

اما این آخرین بحران نبود، در سال‌های اخیر و پس از معرفی اولین گوشی‌های منعطف، دومین بحران نیز ایجاد شد. گوشی‌های منعطف که برای بررسی‌های اولیه در میان منتقدین توزیع شده بود، پس از چند روز استفاده با سوختگی صفحه‌نمایش روبه‌رو شدند. البته که مثل همیشه کمپانی توانست این بحران را نیز پشت سر بگذارد و با معرفی مدل‌های بهتر و قدرتمندتر، کارایی و عملکرد خود را برای چندمین بار به همه دنیا اثبات کند و محبوبیت خود را در میان کاربرانش افزایش دهد.

 

خرید اینترنتی گوشی های سامسونگ

 

ایسل: یکی از معتبرترین مجموعه‌های فروش گوشی‌های هوشمند

خرید گوشی موبایل یک کار چالش برانگیز است و با وجود مدل‌های مختلف، این چالش‌ها سخت‌تر و پیچیده‌تر هم می‌شوند. اما اعتبار کمپانی سامسونگ و تلاش دائم آن‌ها برای بهبود محصولات خود، باعث شده که خرید آنلاین گوشی های سامسونگ به‌راحتی و با اطمینان بالا صورت بگیرد و رضایت بالای کاربران حتی پس از چندین سال استفاده، مهر تاییدی بر این موضوع است.

مجموعه ایسل یکی از قدیمی‌ترین مجموعه‌های خرید گوشی موبایل و سایر تجهیزات الکترونیکی است که با حدود سی سال فعالیت، توانسته نیازهای کاربر را به‌دقت شناسایی کند و با توسعه مجموعه خود در راستای رفع این نیازها، یکی از به‌روزترین و بهترین توزیع‌کنندگان کالاهای دیجیتال و انواع گوشی‌های هوشمند شود.

هدف اصلی ایسل فروش نیست بلکه ماموریت آن‌ها این است که در فرآیند خرید در کنار مشتری حضور پیدا کرده و بهترین محصولات روز دنیا را برای کاربران ایران فراهم کنند. تاثیر تکنولوژی بر پیشرفت‌های شخصی و شغلی، بر هیچ‌کس پوشیده نیست و ایسل با علم به این موضوع، سعی دارد خرید آنلاین گوشی های موبایل را به یک فرآیند مطمئن، راحت و البته آسان تبدیل کند.

داشتن راهنمای خرید گوشی، حضور متخصصان و مشاوران مختلف، امکان مقایسه مدل‌های متنوع و البته داشتن بررسی‌های اختصاصی برای هر گوشی، تنها قسمتی از خدمات متنوع ایسل است که نه تنها در فضای مجازی بلکه هم‌زمان به‌صورت حضوری نیز ارائه می‌شود که مشتری بتواند بهترین انتخاب ممکن را انجام دهد.

 

سخن آخر

گوشی‌های مختلف سامسونگ معمولا یکی از انتخاب‌های اول هر فرد برای داشتن یک گوشی اندروید قدرتمند و به‌روز است. روش‌های مختلف و البته پلتفرم‌های متنوعی برای خرید گوشی موبایل وجود دارد که خرید آنلاین با عرضه امکانات منحصربه‌فرد خود، توانسته گوی سبقت را از سایرین برباید. قیمت گوشی های سامسونگ و تنوع آن‌ها باعث شده که انتخاب بهترین گوشی سامسونگ کار تقریبا سختی باشد و نیاز افراد به یک مشاور متخصص را افزایش می‌دهد. مجموعه ایسل با سابقه طولانی فعالیت در این حوزه، توانسته خرید اینترنتی گوشی موبایل و تمام لوازم دیجیتالی را به یک پروسه راحت و ایمن تبدیل کند که برای تمام افراد جامعه قابل انجام است. اگر قصد خرید آنلاین موبایل را دارید، سامانه الکترونیکی ایسل می‌تواند با ارائه خدمات مختلف بهترین امکانات را در اختیارتان بگذارد.

نوشته های مشابه

‫7 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا