تکنولوژی

پرسش‌هایی درباره پایان ازدواج رویایی بیل و ملیندا گیتس

ملیندا سه هفته پیش از جدایی یک کلبه ویلایی در سیاتل خریده بود

ملیندا گیتس سه هفته پیش از آنکه خبر جدایی او از بیل گیتس منتشر شود یک کلبه ویلایی در محله نورث برادوی در سیاتل خریداری کرده بود.

به گزارش بیزنس اینسایدر این ویلا دارای چهار اتاق است که در اوایل ماه آوریل خریداری شده است.

بیل و ملیندا گیتس دوشنبه گذشته خبر دادند که پس از ۲۷ سال زندگی مشترک از یکدیگر جدا می‌شوند.

نیویورک تایمز گزارش داده که ملیندا و بیل گیتس در سال ۱۹۹۷ تعهدنامه‌ازدواجی را برای تقسیم اموال در هنگام جدایی امضا کرده‌اند که شامل تقسیم املاک ،‌دارایی‌های شخصی و وام‌ها می‌شود.

جدایی بیل از ملیندا گیتس 

در همین حال خبر طلاق این زوج در فضای رسانه‌ای بازتاب گسترده‌ای داشته است. واشنگتن پست در مطلبی انتقادی نوشته است اگر بیل و ملیندا گیتس نمی‌توانند ازدواجشان را حفظ کنند چه امیدی برای ما باقی می‌ماند؟

مجله تایم هم نوشته همواره ازدواج بیل و ملیندا گیتس نمادی از یک ازدواج موفق بود و نه پرزرق و برق بلکه بسیار با اعتماد و محکم به نظر میرسید اما وقتی آنها اعلام کردند دیگر باور ندارند که می‌توانند بعد از ۲۷ سال در کنار هم رشد کنند تقریبا همه حیرت زده شدند.

طلاق این دو در حالی اتفاق افتاد که نرخ طلاق در جامعه آمریکا در بین همه سنین ( به استثنای افراد بالای ۵۰ سال )  در حال کاهش است. ملیندا ۵۷ سال و بیل ۶۵ سال دارد.

برخی متخصصان اعتقاد دارند که افراد با سنین بالای ۵۰ سال نه تنها زندگی سالم‌تری را دنبال می‌‌کنند و تصور می‌کنند فرصت بیشتری برای شاد بودن در زندگی دارند.

بیل و ملیندا گیتس تا همین اواخر بسیار به هم نزدیک به نظر می‌رسیدند. ملیندا گیتس در پست تبریک سال نو عکسی از خودش و بیل را گذاشت و نوشت که روز سال نو برای او و بیل فرصتی خاص برای جشن گرفتن ازدواجشان است.

مجله تایم در مطلبی به نقل از تراپیست‌ها اشاره می‌کند که این دو در دوره‌ای قرار داشتنند که دیگر وظایف پدر و مادری چندانی نداشتند . فرزندانشان در محدوده سنی ۱۸ تا ۲۵ سال هستند.

بیل گیتس در سال ۲۰۲۰ از حضور در هیات مدیره مایکروسافت و Berkshire Hathaway هم کنار کشید تا زمان بیشتری را روی پروژه‌های که با همسرش در زمینه بهداشت و درمان شروع کرده متمرکز کند.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا