ایرانتکنولوژیموبایل

معرفی گوشی‌های میا‌ن‌رده‌ تا ۱۰ میلیون تومان

کدام برندها گوشی‌های میان رده مناسب‌تری عرضه می‌کنند؟ گوشی‌های میان‌رده معمولا در بازار ایران به تلفن‌همراه‌هایی گفته می‌شود که قیمتی بین ۵ تا ۱۰ میلیون داشته باشد. درواقع شرکت‌های سازنده سعی دارد تا با ارائه گوشی‌های میان‌رده با عملکرد مناسب تعادل قیمت را در بازار را حفظ کنند. در حالی که بودجه کافی برای خرید گوشی‌های پرچمدار نداریم می‌توانیم سراغ گوشی‌ها میان رده برویم. در ادامه چند مدل میان‌رده از برندهای سامسونگ، شیائومی و هواوی با مشخصات را جمع‌آوری کرده‌ایم.

Mi10 Lite

گوشی Mi10 Lite  گوشی پرچمدار شیائومی است که دارای دوربین چهارگانه و پردازنده اسنپدراگون ۷۶۵ است. همچنین نمایشگر این گوشی۶.۵۷ اینچ است و رزولوشنی معادل ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ دارد. همچنین باتری این گوشی‌ها ۴۱۶۰ میلی‌آمپر و  سیستم شارژ سریع ۲۰ واتی نیز است.

مشخصات دوربین سلفی 16 مگاپیکسل
حافظه 64و 128 و 256 گیگابایت، 6و 8 گیگابایت رم
مشخصات دوربین اصلی چهارگانه با سنسورهای 48 مگاپیکسلی، 8و2 ، 2 مگاپیکسل
سیستم عامل اندروید 10
قیمت(تومان) ۹/۲۹۰/۰۰۰

 

Redmi Note 9

گوشی Redmi Note ۹ نمایشگر ۶.۵۳ اینچی دارد و مجهز به حسگر اثرانگشت در پشت گوشی است. شیائومی برای این محصول خود از یک دوربین چهارگانه با سنسورهای ۴۸.۸، ۲.۲ مگاپیکسلی استفاده کرده است. ازنظر سخت‌افزاری هم این گوشی از تراشه MediaTek Helio G۸۵ دوازده نانومتری بهره می‌برد که در آن پردازنده‌ای هشت‌هسته‌ای و قدرتمند قرارگرفته است. باتری این گوشی ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ وات است. همچنین Redmi Note ۹ بدون فناوری NFC وارد بازار شده است.

 

حافظه و رم حافظه رم 3 یا 4 گیگابایتی با حافظه داخلی 32 یا 64 گیگابایت
مشخصات دوربین اصلی دوربین عقب چهارگانه 48/8/2/2 مگاپیکسل

 

مشخصات دوربین سلفی دوربین سلفی 13 مگاپیکسل

 

سیستم عامل اندروید
قیمت(تومان) ۳,۸۱۹,۰۰۰

 

 

ردمی نوت ۸ پرو شیائومی

این سری از گوشی‌های شیائومی هم ۴ دوربین در پشت گوشی دارد و نمایشگر آن ۶.۵۳ اینچی است. دوربین‌هایی که در پشت این دستگاه قرار دارند، دارای سنسور ۶۴.۸ مگاپیکسلی و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی هستند. دوربین سلفی این محصول هم به سنسوری ۲۰ مگاپیکسلی مجهز شده است. باتری

ردمی نوت ۸ پرو شیائومی 4500 میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی است.

حافظه و رم حافظه رم 6 یا 8 گیگابایتی با حافظه داخلی 128 یا 64 گیگابایتی قابل ارتقا
مشخصات دوربین اصلی دوربین عقب چهارگانه 64/8/2/2 مگاپیکسلی
مشخصات دوربین سلفی دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی
سیستم عامل اندروید 9
قیمت(تومان) 5.420.000

Redmi Note 9S

گوشی Redmi Note ۹S دارای نمایشگر ۶.۶۷ اینچی است و دارای چهار دوربین با سنسورهای  ۴۸.۸، ۵ و ۲ مگاپیکسلی در پشت گوشی است. دوربین سلفی این محصول هم به سنسوری ۱۶ مگاپیکسلی مجهز شده است. ازنظر سخت‌افزاری هم این گوشی از تراشه اسنپدراگون SM7125 بهره می‌برد.  باتری قدرتمند ۵۰۲۰ میلی آمپرساعتی از دیگر ویژگی‌های این گوشی است.

حافظه و رم حافظه رم 6 یا 4 گیگابایتی با حافظه داخلی 128 یا 64 گیگابایتی قابل ارتقا
مشخصات دوربین اصلی دوربین عقب چهارگانه 48/8/5/2 مگاپیکسلی
مشخصات دوربین سلفی دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی
سیستم عامل اندروید 10
قیمت(تومان) ۴,۹۴۹,۰۰۰

xiaomi redmi note 8

گوشی شیائومی مدل ردمی نوت ۸ از سری گوشی‌های میان‌رده شیائومی محسوب می‌شود و از ۴ دوربین تشکیل شده که دوربین اصلی آن ۴۸ مگاپیکسلی است. این گوشی دارای چهار دوربین با سنسورهای ۴۸ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی، ۲ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی در پشت گوشی است. دوربین سلفی این محصول هم به سنسوری ۱۳ مگاپیکسلی مجهز شده است. باتری قدرتمند ۴هزار میلی آمپرساعتی از دیگر ویژگی‌های این گوشی است.

رم و حافظه ۶۴/۱۲۸ گیگابایت
مشخصات دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسل
سیستم عامل اندروید 9
قیمت(تومان) 4,500,000

 Galaxy M51

سری M  در کنار سخت‌افزار خوب، بیشتر روی باتری تمرکز دارد و درعین‌حال از قیمت مناسب برخوردار است. قسمت پشت‌گوشی مانند A51 از ماژول دوربین مستطیل شکل و چهار دوربین استفاده می‌کند.  متشکل از سنسور دوربین اصلی 64 ، 12، 5 و 5 مگاپیکسل است. این محصول از باتری 7000 میلی‌آمپر استفاده می‌کند که بسیار فوق‌العاده است و با استفاده معمولی تا دو روز می‌تواند دوام آورد و با استفاده زیاد حداقل یک روز کامل را جوابگو است. همچنین این باتری قدرتمند از فناوری شارژ معکوس و شارژ سریع 25 وات استفاده می‌کند.

رم و حافظه 128 گيگابايت
مشخصات دوربین اصلی چهار گانه 64 مگاپیکسل + 12 مگاپیکسل + 5 مگاپیکسل + 5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی 32مگاپیکسلی
سیستم عامل اندروید
قیمت(تومان) ۹,۳۷۵,۰۰۰

گلکسی A51

گوشی گلکسی A51 به دوربین چهارگانه با سنسورهای ۴۸.۱۲، ۵.۵ مگاپیکسلی مجهز است. علاوه‌بر اینکه قیمت گوشی a۵۱ به نسبت مشخصات a۵۱ برچسب قیمتی خوبی دارد، این گوشی دارای باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع ۱۵ واتی است. اما این گوشی نسبت به گوشی‌های هم‌رده خودعملکرد کندتری دارد.

حافظه و رم 128گيگابايت
مشخصات دوربین سلفی 32مگاپیکسل
مشخصات دوربین اصلی ۴۸+۱۲+۵+۵ مگاپیکسل
سیستم عامل اندروید 10
قیمت(تومان) 6,379,000

گلکسی A20

گوشی گلکسی A20 به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های سری A سامسونگ شناخته می‌شود. این گوشی A۲۰s یک دوربین سه‌گانه است و سنسورهای دوربین اصلی این گوشی ۱۳.۸، ۵ مگاپیکسل است. همچنین دوربین سلفی گلکسی A۲۰s از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. باتری این گوشی ۴۰۰۰ میلی‌آمپر است و با شارژر ۱۵ واتی به فروش می‌رسد.

حافظه و رم 32 گیگابایت
مشخصات دوربین اصلی 13، 8، 5 مگاپیکسل
سیستم عامل اندروید
قیمت(تومان) ۴,۹۰۰,۰۰۰

گلکسی A32

گوشی گلکسی A32 دارای نمایشگر ۶.۵ اینچی دارد و دارای ۴ دوربین با سنسورهای ۴۸.۸، ۵.۲ است. باتری آن غیرقابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت است.

حافظه و رم 4/6/8 گیگابایت
مشخصات دوربین اصلی چهارگانه با 48،8، 5، 2 مگاپیکسل
سیستم عامل اندروید
قیمت(تومان) 6.279.000

Nova 5T هوآوی

گوشی Nova 5T دارای نمایشگر ۶.۲۶ اینچی است که حدود ۴۱۲ پیکسل را در هر اینچ جا داده است.  ابن گوشی به ۴ دوربین اصلی با رزولوشون  ۴۸.۱۶ مگاپیکسل و دو دوربین ۲ مگاپیکسل مجهز شده است. دوربین سلفی این مدل رزولوشن برابر با ۳۲ مگاپیکسل دارد.

مشخصات دوربین اصلی چهارگانه با سنسورهای 48، 16 ، 2 و 2 مگاپیکسل
شبکه‌های ارتباطی 4G، 3G، 2G
حافظه و رم 128 گیگابایت
سیستم عامل اندروید
قیمت(تومان) ۸,۹۹۰,۰۰۰

Y8p  هوآوی

گوشی موبایل هوآوی مدل Y8p دارای صفحه‌نمایش ۶.۳ اینچی است. این نمایشگر رزولوشن ۱۰۸۰x۲۴۰۰ پیکسل با کیفیت Full HD Plus را به تصویر دارد. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به سنسور اثر انگشت روی صفحه نمایش، دوربین اصلی با سنسور ۴۸ مگاپیکسل، ثبت تصاویر سلفی با رزولوشن ۱۶ مگاپیکسلی و باتری لیتیوم پولیمری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشارهکرد.

شبکه‌های ارتباطی 4G، 3G، 2G
حافظه و رم 128 گیگابایت
سیستم عامل اندروید
قیمت(تومان) ۴,۲۷۰,۰۰۰

Y5 2019  هوآوی

این مدل گوشی دارای نمایشگر ۵.۷۱ اینچی با رزولوشن ۱۵۲۰×۷۲۰ پیکسلی است. همچنین یک دوربین اصلی ۱۳مگاپیکسلی در پشت این گوشی وجود دارد. ظرفیت باتری آن ۳۰۲۰ میلی‌آمپر ساعت است.

حافظه و رم 32 گیگابایت
شبکه‌های ارتباطی 4G، 3G، 2G
سیستم عامل اندروید
قیمت (تومان) ۳,۴۲۰,۰۰۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا