اپل

آیفون 11 بعد از یک سال در یک دریاچه سالم پیدا شد

کمتر کسی را می‌توان یافت که به دوام و مقاومت گوشی‌های آیفون در شرایط مختلف تردید داشته باشد. در همین رابطه، اخیرا خبری منتشر و اعلام شده که گوشی آیفون 11 پرو مکس یک گردشگر که حدود یک سال پیش در دریاچه‌ای در تایوان افتاده بود، پیدا شده و مثل روز اول کار می‌کند.

این کاربر، پیدا کردن آیفون 11 پرو مکس خود را مدیون خشکسالی بی‌سابقه‌ای است که اخیرا در کشور تایوان رخ داده است. اتفاقی که در پی آن، آب بسیاری از دریاچه‌های تایوان فروکش کرد و همین مسئله باعث شد تا این گوشی که حدود یک سال پیش از دست این گردشگر رها شد و درون این دریاچه افتاد، پیدا شود.

این گردشگر در گروهی فیسبوکی اعلام کرد که توانسته این گوشی آیفون را روشن و بازیابی کند. وی بعد از دریافت گوشی، آن را به خانه برد و پس از پاک کردن گل و لای خشک‌شده روی بدنه، آن را به شارژ زد. بعد از چند دقیقه متوجه شد که گوشی سالم است و بدون مشکل کار می‌کند.

او در این باره گفت: کیس ضدآب واقعت عملکرد فوق العاده‌ای دارد. هیچ آبی به گوشی وارد نشده و بسیار خوشحالم که بعد از یک سال، توانستم گوشی خود را پیدا کنم.

همانطور که می‌دانید، آیفون 11 پرو مکس اپل از استاندارد IP68 برخوردار است که به معنی مقاومت بدنه در برابر نفوذ آب و گردوغبار است و دستگاه می‌تواند به مدت 30 دقیقه تا عمق دو متری آب دوام بیاورد. خوشبختانه، کیس محافظ ضدآب این کاربر نیز به خوبی عمل کرد و مانع از نفوذ آب به دستگاه شد.

چنین اتفاقاتی برای گوشی‌های آیفون تازگی ندارد. به عنوان مثال، چندی پیش گوشی آیفون 11 پرو یک کاربر توانست 30 روز در کف یک دریاچه یخ‌زده دوام بیاورد.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا