اپل

خداحافظی تیم کوک با اپل تا 10 سال آینده

تیم کوک، مدیرعامل اپل اخیرا در مصاحبه‌ای با کارا سوییشر مجری برنامه Sway، از اپل و آینده مدیریت خود در این غول دنیای فناوری سخن گفت.

در این گفت‌وگو، تیم کوک علاوه بر پرداختن به موضوعاتی چون حفاظت از حریم شخصی کاربران و دیگر مسائل مربوط به کسب‌وکار صحبت کرد و وقتی از او درباره اینکه آیا در 10 سال آینده نیز همچنان هدایت این شرکت را برعهده خواهد داشت، سوال شد در پاسخ عنوان کرد که احتمالا تا 10 سال آینده دیگر مدیرعامل اپل نخواهد بود.

کوک ادامه داد: من عاشق این شرکت هستم و تصور زندگی بدون اپل برایم سخت است. بنابراین، نمی‌دانم که بعد از کناره‌گیری از اپل چه کاری خواهم کرد.

چندی پیش در گزارشی از سوی بلومبرگ آمده بود که اپل احتمالا جف ویلیامز را که اکنون به عنوان مدیر ارشد عملیاتی این شرکت فعالیت دارد، برای جایگزینی تیم کوک در نظر دارد. البته در این بین، جان ترنوس مدیر مهندسی سخت‌افزار اپل نیز از دیگر گزینه‌های مدیرعاملی اپل خواهد بود.

تیم کوک در سال 1997 به اهالی کوپرتینو ملحق شد و بعد از مرگ استیو جایز در سال 2011، سکان هدایت این شرکت را در دست گرفت. تیم کوک جزو معدود افرادی از یک گروه رویایی در اپل است که همچنان در این شرکت باقی مانده است.

از جمله این افراد می‌توان به جانی آیو، طراح ارشد و فیل شیلر مدیر بازاریابی اپل اشاره کرد.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا