اپل

انتشار اطلاعاتی جدید از آیپد مینی 6 اپل + ویدیو

به نظر می‌رسد که آیپد مینی 6 با یک طراحی جدید و متفاوت عرضه خواهد شد. اخیرا تصاویری منتسب به این گوشی منتشر شده که ویژگی‌های جدیدی را برای این محصول مورد انتظار فاش می‌کند.

طبق اطلاعات منتشر شده، آیپد مینی 6 مجهز به نمایشگری لبه به لبه و اسکنر اثرانگشت تعبیه شده در دل نمایشگر عرضه خواهد شد. همچنین برخی از منابع خبری نیز از افزایش سایز این تبلت و رونمایی آن در آینده نزدیک خبر داده‌اند.

در همین رابطه، اخیرا یک منبع افشاگر به نام xleaks7 تصاویر و دیدیویی را در وب‌سایت ایتالیایی Pigtou منتشر و ادعا کرده که آیپد مینی 6 با بدنه‌ای به ابعاد 20.3 در 13.4 در 0.6 سانتیمتر عرضه خواهد شد.

با این حال، دیگر خبری از دکمه هوم در این تبلت نخواهد بود و نمایشگر دستگاه نیز بزرگ‌تر خواهد شد و کل صفحه را پوشش خواهد داد. این یعنی، آیپد مینی 6 به نمایشگری بزرگ‌تر مجهز خواهد بود.

با رفتن دکمه هوم، اسکنر اثر انگشت تاچ آیدی در دل نمایشگر تعبیه خواهد شد. قابلیتی که گفته می‌شود احتمالا در آیفون 13 نیز که قرار است طی ماه‌های آتی معرفی شود، استفاده شود. در حال حاضر، آیپد مینی از لبه‌هایی گرد بهره می‌برد اما آیپد پرو و آیپد ایر به لبه‌هایی صاف مجهز شده‌اند.

از دیگر مشخصاتی که برای آیپد مینی 6 پیش‌بینی شده می‌توان به استفاده از یک نمایشگر 8.4 اینچی اشاره کرد که توسط مینگ-چی کو، تحلیلگر برجسته محصولات اپل اعلام شده است. آخرین شنیده از عرضه این محصول در نیمه نخست سال جاری میلادی خبر می‌دهند.

گفته می‌شود که اپل امسال از یک پردازنده جدید و با سرعت بالاتر نیز در این تبلت استفاده خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا