تکنولوژیشبکه‌های اجتماعی

قابلیتی جدید در واتس اپ؛ انتقال تاریخچه چت از آیفون به اندروید

واتس اپ این روزها در حال تست قابلیتی جدید است که امکان انتقال تاریخچه چت ها میان گوشی های آیفون و گوشی های اندرویدی را فراهم خواهد کرد.

این قابلیت بخشی از یک تغییر استراتژیک و بزرگ در اپلیکیشن واتس اپ محسوب می شود. واتس اپ اخیرا به دنبال فراهم کردن امکان استفاده همزمان از اپلیکیشن خود در پلتفرم های مختلف است و این ویژگی یعنی انتقال تاریخچه چت ها میان پلتفرم اندروید و آی او اس در راستای دستیابی به این هدف دنبال می شود.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، در صورت  عرضه عمومی این قابلیت، واتس اپ به کاربران خود این اجازه را خواهد داد تا تاریخچه چت های خود را از نسخه آی او اس این اپلیکیشن به نسخه اندروید و یا برعکس انتقال دهند.

وب‌سایت WABetainfo در توضیحی در این خصوص نوشته است برای اتصال اکانت واتس اپ به دستگاهی که از یک سیستم عامل دیگر بهره می برد، می بایست حتما جدیدترین نسخه واتس اپ را در اپ استور دانلود کرد تا مشکلی در خلال انتقال و سازگاری دستگاه به نسخه اندروید به وجود نیاید.

متاسفانه هنوز اطلاعات بیشتری در خصوص این ویژگی و زمان عرضه آن منتشر نشده است. اما این اقدام واتس اپ می تواند جالب باشد چرا که این شرکت بالاخره به اضافه کردن قابلیتی در پلتفرم خود تن داده که پیشتر در اپلیکیشن های رقیبی چون تلگرام وجود داشت.

قابلیتی جدید در واتس اپ؛ انتقال تاریخچه چت از آیفون به اندروید

نوشته های مشابه

‫308 دیدگاه ها

  1. 33개 언어와 다양한 화폐를 통해 세계 시장에 제공되는 프라그마틱 플레이의 다양한 테마의 슬롯을 즐겨보세요.
    프라그마틱 슬롯 사이트

    프라그마틱에 대한 글 읽는 것이 정말 즐거웠어요! 또한, 제 사이트에서도 프라그마틱과 관련된 정보를 공유하고 있어요. 함께 발전하며 더 많은 지식을 얻어보세요!

    https://www.12315mv.cn/
    https://www.12315zg.cn/
    https://www.12315yc.cn/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا