مایکروسافت

زمان برگزاری کنفرانس بیلد 2021 مایکروسافت اعلام شد

بالاخره پس از حرف و حدیث‌های بسیار، مایکروسافت رسما از برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان خود در سال جاری موسوم به بیلد 2021 (Build 2021) در تاریخ 25 مه (4 خرداد) خبر داد.

رویدادی که به صورت مجازی برگزار خواهد شد و تا 27 مه به طول خواهد انجامید. اگرچه هنوز مایکروسافت صفحه رسمی‌وب‌سایت Build خود را بروزرسانی نکرده، اما در صفحه رویدادهای این شرکت، روزهای 25 تا 27 ماه مه به عنوان زمان برگزاری رویداد توسعه دهندگان این شرکت یاد شده است.

از آنجایی که این موضوع با تایید سخنگوی مایکروسافت نیز همراه بوده، دیگر هیچ اما و اگری درباره آن باقی نمی‌ماند. با این حال، هنوز هیچ اطلاعاتی در خصوص نحوه ثبت‌نام برای عموم و یا توسعه دهندگان منتشر نشده است.

ردموندی‌ها همه ساله در خلال رویداد بیلد اطلاعاتی جدید را درباره آخرین آپدیت‌های نرم‌افزاری و نحوه کدگذاری اپلیکیش‌ها و سرویس‌های جدید برای ویندوز، ایکس باکس، Azure و مایکروسافت 365 ارائه می‌دهند.

اگر خاطرتان باشد مایکروسافت در سال گذشته از ابزاری به نام Project Reunion پرده برداشت که ویژی مایکروسافت تیمز بود. همچنین اپلیکیشن Lists نیز به همراه چند آپدیت برای مرورگر مایکروسافت اج برای علاقه‌مندان معرفی و عرضه شد.

حال شنیده‌ها حاکی از آن است که در رویداد بیلد 2021 شاهد ارائه اطلاعاتی جدید از سوی مایکروسافت در خصوص پلتفرم‌های ویندوز 10 ایکس و ویندوز 10 سان ولی خواهیم بود.

گفته می‌شود که رویدادهای دیگر مایکروسافت همانند What’s Next for Gaming و What’s Next for Windows نیز به زودی برگزار خواهند شد. اما فعلا مشخص نیست که این کنفرانس‌ها در قبل از بیلد 2021 برگزار می‌شوند یا در خلال آن.

برخی از منابع خبری گزارش داده‌اند که در رویداد بیلد 2021 امسال، تمرکز بیشتر روی سیستم عامل ویندوز معطوف خواهد بود. پانوس پانوی، مدیر بخش ویندوز و سرفیس مایکروسافت در رویداد چندی پیش این شرکت از این موضوع خبر داده بود.

حال با مشخص شدن زمان کنفرانس توسعه دهندگان مایکروسافت، ردموندی‌ها نیز به مانند رقیب سنتی خود یعنی اپل که قرار است کنفرانس توسعه دهندگان خود را در هفتم ژوئن برگزار کند، به صورت مجازی و آنلاین به انتشار اطلاعاتی جدید از بخش نرم‌افزاری خود می‌پردازند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا