اپل

ایرپاد 3 در کنفرانس ماه آوریل اپل معرفی نمی‌شود

چند ماهی از ورود نسل جدید ایرپاد به بازار می‌گذرد و اکنون طرفدان برند اپل، بی‌صبرانه در انتظار رونمایی از عضو جدید این خانواده در کنفرانس ماه آوریل این شرکت هستند.

اما به نظر می‌رسد که این انتظار بیشتر از این‌ها طول خواهد کشید و در ماه جاری میلادی، خبری از معرفی اپل ایرپاد 3 نخواهد بود. جان پراسر، افشاگر معروف اطلاعات محصولات هوشمند اخیرا اعلام کرد که به احتمال بسیار زیاد، ایرپاد 3 در کنفرانس آوریل اپل حضور نخواهد داشت.

این تحلیلگر که پیشتر و به دلیل درست از آب در نیامدن پیش‌بینی‌اش در خصوص کنفرانس اپل در ماه مارس، مجبور به تراشیدن ابروهای خود شده بود، حالا مدعی شده که این اطلاعات را از یک منبع «خوب خوب» دریافت کرده و به واقعیت تبدیل خواهد شد.

از سویی دیگر، اطلاعات مینگ-چی کو، دیگر تحلیلگر دنیای فناوری نیز حاکی از آن است که اپل ایرپاد 3 در نیمه دوم سال 2021 معرفی خواهد شد که این مسئله می‌تواند مهر تاییدی باشد بر پیش‌بینی پراسر.

با این حال، هنوز اطلاعات دقیقی در خصوص نسل سوم ایرپاد در دست نیست و اپل نیز تاکنون به خوبی توانسته مانع از انتشار اطلاعات مربوط به این محصول شود. البته چندی پیش برخی از منابع خبری مدعی شدند که اپل امسال مدل ایرپاد لایت را روانه بازار خواهد کرد.

محصولی که از لحاظ مشخصات و قیمت، چیزی بین ایرپاد و ایرپاد پرو خواهد بود و می‌تواند گزینه مناسب و مقرون به‌صرفه‌ای برای خرید باشد. همانطور که اشاره شد، فعلا هیچ یک از این اطلاعات تایید نشده و مشخص نیست که در کنفرانس پیش روی اپل، از چه محصولی و تحت عنوان چه نامی ‌رونمایی خواهد شد.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا