اپل

آیفون 13 با ناچ کوچک‌تر عرضه می‌شود؟

اپل احتمالا امسال اندازه ناچ را در آیفون‌های جدید خود کوچک‌تر خواهد کرد و برای این منظور تصمیم دارد اسپیکر مکالمه را به حاشیه کناری نمایشگر منتقل کند.

طبق تصاویری که اخیرا از پنل‌های گلس منتسب به آیفون 13 منتشر شده، این شرکت در راستای تصمیم خود برای کاهش اندازه ناچ یا همان بریدگی بالای نمایشگر، دست به ابتکاری جدید خواهد زد و اسپیکر مکالمه را جابجا خواهد کرد.

این اقدام ‌می‌تواند پاسخی به انتقادهای کاربرانی باشد که همواره به بزرگ‌ بودن ناچ در آیفون‌های جدید اپل گله ‌می‌کردند. با این حال، بسیاری از منابع خبری از کوجک‌تر شدن ناچ در آیفون‌های سال‌های بعد خبر ‌می‌دادند و حال به نظر ‌می‌رسد که این امر در آیفون 13 تا حدودی محقق خواهد شد.

تصاویر منتشر شده از پنل‌های گلسی که گفته ‌می‌شود در آیفون 13 استفاده خواهد شد، نشان ‌می‌دهد که این گوشی‌ها نیز به مانند آیفون 12، در سه سایز 5.4، 6.1 و 6.7 اینچی عرضه خواهند شد. نکته اصلی در مورد این تصاویر، اندازه ناچ است که کوچک‌تر شده است.

با کمی دقت ‌می‌توان فهمید که در این گلس‌ها، بلندگو مکالمه از ناچ به حاشیه کناری نمایشگر منتقل شده‌ است. البته هنوز به طور دقیق مشخص نیست که آیا این تصاویر مربوط به آیفون‌های جدید اپل است یا نمونه‌های اولیه تولید شده توسط برخی از تولیدکنندگان گلس، که همواره از قبل از رونمایی و عرضه مدل‌های جدید، نمونه‌هایی را با توجه به پیش‌بینی خود از طراحی آیفون‌های جدید تولید ‌می‌کنند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا