اپلتاکسی هوایی

۱۱ اپلیکیشن کاربردی که باید روی اپل واچ نصب کنید

اپل هرساله همراه با مدل‌های جدید اپل واچ، قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدیدی را عرضه می‌کند که در قالب اپلیکیشن‌های مختلف، امکانات متعددی را پیش روی دارندگان این محصول قرار می‌دهند.

اپلیکیشن‌هایی که هم توسط مهندسان اپل و هم دیگر تولیدکنندگان اپلیکیشن طراحی و عرضه می‌شوند و لذت کار با این ساعت هوشمند را دوچندان می‌کنند. در ادامه قصد داریم تا نگاهی بیندازیم به چند نمونه از اپلیکیشن‌های پرکاربرد و پرطرفدار اپل واچ.

Things

اگر به دنبال اپلیکیشنی برای مدیریت کارها و فعالیت‌های روزانه خود هستید، Things می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها باشد. این اپلیکیشن علاوه روی سیستم‌های دسکتاپ و یا گوشی‌های هوشمند نیز نصب می‌شود و با اپلیکیشنی که روی ساعت نصب شده، در ارتباط خواهد بود.

11 اپلیکیشن کاربردی برای اپل واچ

Tiny Armies

برای اجرای اغلب بازی‌ها، به نمایشگرهای بزرگ نیاز است و نمی‌توان روی نمایشگر کوچک اپل واچ، بسیاری از بازی‌ها را اجرا کرد. اما Tine Alarms یک استثناست و می‌تواند شما را به خوبی به خود سرگرم کند. کار با این بازی در ساعت اپل واچ، تفاوتی با آنچه در گوشی‌های هوشمند تجربه می‌شود، تفاوتی ندارد و می‌توان به راحتی با آن کار کرد.

11 اپلیکیشن کاربردی برای اپل واچ

WorkOutDoors

با کمک اپل واچ و اپلیکیشن WorkOutDoors می‌توانید پیاده‌روی‌ها، دویدن‌ها و دوچرخه‌سواری‌های خود را ثبت کرده و عملکرد خود را ارتقا دهید. این اپلیکیشن به نقشه‌های دقیقی مجهز شده و می‌تواند اطلاعات کاملی را از جزییات فعالیت کاربر ارائه دهد.

11 اپلیکیشن کاربردی برای اپل واچ

Just Press Record

یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها برای اپل واچ که بسیار ساده و البته کاربردی است، Just Press Record نام دارد. با این برنامه می‌توان تنها با زدن یک دکمه، از ساعت هوشمند به عنوان یک رکوردر استفاده کرد. همچنین امکان گوش دادن به فایل صوتی ضبط‌شده نیز برای کاربران فراهم شده است.

11 اپلیکیشن کاربردی برای اپل واچ

Pennies

این اپلیکیشن که نسخه iOS آن نیز وجود دارد، به کاربران کمک می‌کند تا هزینه‌های خود را مدیریت کنند. در واقع، با کمک Pennies در اپل واچ، کاربر دیگر نیازی به چک کردن مدام این اپلیکیشن روی آیفون خود نخواهد داشت.

11 اپلیکیشن کاربردی برای اپل واچ

Watchsmith

اگرچه هنوز امکان ایجاد واچ‌ فیس‌ها در اپل واچ میسر نیست، اما می‌توان از ویجت‌هایی که برای این منظور طراحی شده، کمک گرفت. ابزار Watchsmith یکی از بهترین‌ها در این زمینه محسوب می‌شود که می‌توانند ساعت‌هایی را با توجه به سلیقه کاربران ایجاد کنند.

11 اپلیکیشن کاربردی برای اپل واچ

Bear Focus Time

با کمک این اپلیکیشن می‌توانید زمان تعیین‌شده‌ای را به کاری مشخص، اختصاص دهید و حواس خود را صرفا به یک کار معطوف کنید. در واقع، این برنامه به شما کمک می‌کند تا زمان را بهتر مدیریت کنید و هر چیزی را سر زمان مشخص انجام دهید.

11 اپلیکیشن کاربردی برای اپل واچ

ETA

با کمک این برنامه، می‌تواند مدت زمان مورد نیاز برای پیمودن مسیر مبدا تا مقصد را به صورت حدودی بدانید. همچنین در این برنامه، فیلترهای متعددی چون پیمودن مسیر با ماشین، پیاده یا وسایل حمل‌ونقل عمومی‌نیز وجود دارد که با انتخاب هر کدام، زمان تخمینی متفاوت خواهد بود.

11 اپلیکیشن کاربردی برای اپل واچ

PCalc

اگر مدام در حال حساب‌وکتاب هستید، PCalc می‌تواند به خوبی به همه نیازهایتان از یک ماشین حساب کامل پاسخ دهد. این ماشین حساب، به گزینه‌ها و قابلیت‌های پیشرفته‌ای نیز مجهز است که همه این امکانات روی مچ دست کاربر، قابل دسترسی هستند.

11 اپلیکیشن کاربردی برای اپل واچ

Citymapper

با کمک این اپلیکیشن می‌توانید به اطلاعات ضروری برای یک سفر دسترسی داشته باشید. این اطلاعات شامل جزییات مربوط به حرکت وسایل حمل و نقل عمومی‌از قبیل اتوبوس، قطار و غیره می‌شوند. همچنین می‌توان با کمک این برنامه فهمید که در کدام ایستگاه باید پیاده و کدام اتوبوس را برای رسیدن به مقصد سوار شد.

11 اپلیکیشن کاربردی برای اپل واچ

Overcast

اورکست یکی از بهترین اپلیکیشن برای طرفداران موسیقی است. این برنامه علاوه بر ساماندهی و مرتب کردن پلی‌لیست‌ها، به قابلیت‌های متعدد دیگری چون ایجاد پلی‌لیست سفارشی، تنظیم صدای موزیک‌ها، برش دادن ترک‌ها، خاموش شدن بعد از مدت زمانی مشخص و غیره مجهز شده است.

11 اپلیکیشن کاربردی برای اپل واچ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا