سامسونگ

گلکسی زد ‌فلیپ 3 با این طراحی عرضه ‌می‌شود؟ + ویدیو

سامسونگ در 14 فوریه سال گذشته، از اولین عضو خانواده گوشی‌‌های تاشوی گلکسی زد فلیپ رونمایی کرد و بعد از عرضه دومین محصول، اکنون نگاه‌‌ها به عضو جدید یعنی گلکسی زد فلیپ 3 معطوف شده است.

چند سالی است که شرکت‌‌های تولیدکننده گوشی‌‌های هوشمند، به تولید محصولاتی با نمایشگرهای تاشو روی آورده‌اند و تاکنون چند محصول از شرکت‌‌هایی چون سامسونگ، هواوی و موتورولا معرفی شده است.

این محصولات اگرچه با قیمتی بالاتر نسبت به مدل‌‌های معمولی عرضه ‌می‌شوند، اما طرفداران خاص به خود را دارند و احتمالا در آینده نزدیکف بخش زیادی از فروش گوشی‌‌های هوشمند در جهان را به خود اختصاص خواهند داد.

با این حال، سامسونگ به مانند هواوی یکی از پیشتازان این حوزه است و اخیرا کاربری به نام Waqar Khan که از جمله طراحان مدل‌‌های مفهو‌می‌گوشی به شمار ‌می‌رود، گوشی تاشوی جدید گلکسی زد ‌فلیپ 3 را با الهام از طراحی گلکسی اس21 سامسونگ طراحی کرده است.

همه چیز از شکل ظاهری این گوشی تاشو در ویدیوی زیر مشهود است اما هنوز اطلاعاتی در خصوص مشخصات فنی این گوشی در دست نیست. البته هنوز نا‌می‌برای این گوشی نیز اعلام نشده و مشخص نیست که سومین عضو این خانواده تحت چه عنوان عرضه خواهد شد.

با این حال، شایعات فضای وب حاکی از آن است که گلکسی زد فلیپ 3 (یا گلکسی زد فلیپ 2) به دوربین سه گانه در قسمت پشتی بدنه مجهز خواهد بود. این طراحی شبیه طراحی دوربین گلکسی اس21 است که چندی پیش وارد بازار شد.

همچنین در این ویدیو، یک نمایشگر لمسی کوچک در کنار دوربین پشتی مشاهده ‌می‌شود که ‌می‌تواند اطلاعاتی از قبیل پیام‌‌ها و دیگر نوتیفیکیشن‌‌ها را نمایش دهد. سامسونگ هنوز زمانی را برای عرضه سومین محصول زد فلیپ خود اعلام نکرده اما از آنجایی که دومین عضو یعنی گلکسی زد فلیپ 5G در 22 ژوئیه رونمایی شد، این احتمال وجود دارد که محصول جدید این خانواده نیز در فصل تابستان رونمایی شد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا