اپلتکنولوژی

فرم استخدام استیو جابز به حراج گذاشته شد

فرم استخدام استیو جابز مدیرعامل فقید شرکت اپل که با دست‌خط وی در سال 1973 پُر شده بود، در یک حراجی به فروش گذاشته شد.

در این فرم که آخرین بار با قیمت 175 هزار دلار فروخته شد، استیو جابز، مدیرعامل پیشین اپل در بخش مربوط به مهارت‌ها  توانایی‌هایی خود از تجربه‌اش در زمینه کامپیوتر و محاسبات نوشت و از فناوری‌های الکترونیک و مهندسی طراحی نیز به عنوان توانایی‌های ویژه خود یاد کرد.

گفته می‌شود که این فرم مربوط به زمانی می‌شود که جابز از ادامه تحصیل در کالج Reed در پورتلند انصراف داد. تقریبا یک سال بعد، جابز به عنوان تکنسین به شرکت Atari محلق شد و قبل از آنکه استیو ووزنیاک در سال 1976 اپل را تاسیس کند، با وی کار می‌کرد.

همانطور که مشاهده می‌کنید، این فرم در شرایط مناسبی نگهداری و حفظ شده و تمامی‌اطلاعات موجود در آن قابل رویت و تشخیص است. البته هنوز مشخص نیست که جابز برای تصاحب چه شغلی، این فرم را پُر کرده و یا با چه شرکتی قصد همکاری را دارد.

با این حال، حراج مذکور به صورت آنلاین و در تاریخ 24 فوریه یعنی حدود یک هفته دیگر برگزار خواهد شد و باید منتظر ماند و دید علاقه‌مندان به این چهره تاثیرگذار در دنیای فناوری، با چه قیمتی این فرم را خریداری خواهند کرد.

البته این موضوع تازگی ندارد و بارها مشاهده شده که نسخه‌های اولیه و قدیمی بسیاری از نشریات، اسناد مربوط به کسب‌وکارها و غیره به حراج گذاشته شد.

فرم استخدام استیو جابز به حراج گذاشته شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا