اپلپوشیدنی هوشمندچگونه

نحوه اتصال ایرپاد به آیفون در 3 ثانیه + ویدیو

هدفون‌ها یا به طور دقیق‌تر ایربادهای وایرلس این روزها به یکی از کاربردی‌ترین محصولات در دنیای ما انسان‌ها تبدیل شده‌اند و این مقبولیت باعث شده تا بسیاری از شرکت ها با ورود به این بازار، محصولات متعددی را پیش روی کاربران قرار دهند.

در این بین اما، محبوبیت دستاورد مهندسان اپل، قابل قیاس با دیگر نمونه‌های موجود نیست. محصولی که تحت عنوان ایرپاد شناخته ‌می‌شود و طی سال‌های اخیر، چند نمونه از آن وارد بازار شده است. حال اگر شما نیز جزو خریداران ایرپاد هستید ‌می‌توانید ظرف 3 ثانیه، این محصول را با آیفون خود جفت (Pair) کنید.

البته این فرآیند برای هر سه مدل متعلق به این خانواده یعنی ایرپاد، ایرپاد پرو و همچنین ایرپاد مکس یکسان است و ‌می‌توان در کمترین زمان، ارتباط آن‌ها را با گوشی برقرار کرد.

و اما در خصوص نحوه اتصال ایرپاد به آیفون باید گفت که بعد از خارج کردن ایرپاد از باکس آن، گوشی آیفون خود را آنلاک کنید. سپس، کیس شارژ ایرپاد را باز کرده و در کنار گوشی آیفون و یا حتی آیپد خود قرار دهید.

در این مرحله باید حدود یک یا دو ثانیه صبر کنید تا یک پیام پاپ‌آپ روی گوشی ظاهر شود. در این پیام از شما خواسته ‌می‌شود در صورت تمایل برای برقراری ارتباط میان ایرپاد و آیفون، گزینه Connect را انتخاب کنید.

چند ثانیه بعد نیز پیام پاپ‌‌آپ دیگری نمایان خواهد شد و اطلاعاتی در خصوص میزان شارژ ایرپاد و همچنین کیس شارژ را نمایش خواهد داد. در اینجا، همه چیز تمام و ارتباط برقرار ‌می‌شود.

نوشته های مشابه

‫19 دیدگاه ها

  1. Хотите получить идеально ровный пол в своей квартире или офисе? Обратитесь к профессионалам на сайте styazhka-pola24.ru! Мы предоставляем услуги по устройству стяжки пола в Москве и области, а также гарантируем качество работ и доступные цены.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا