سامسونگ

گلکسی باد پرو معرفی شد؛ پیشرفته‌ترین ایرباد سامسونگ

مراسم آنلاین امروز سامسونگ در CES 2021، تنها به رونمایی از مدل‌‌های گلکسی اس21 خلاصه نشد و این شرکت از گلکسی باد پرو جدید خود نیز پرده برداشت.

محصولی که طراحی زیبا و کاربرپسندی بهره ‌می‌برد و در حال حاضر، به عنوان پیشرفته‌ترین ایرباد وایرلس چشم‌ بادامی‌ها به حساب ‌می‌آید. طراحی گلکسی باد پرو به اصطلاح in-ear یا داخل گوشی نام دارد بدین معنی که ایرباد درون گوشی جای ‌می‌گیرد و برخلاف ایرپاد پرو اپل، بخش اضافه‌ای از گوشی فرد آویزان نخواهد بود.

ساخت بدنه این ایرباد به گونه‌ای است که تماس کمتری میان آن با پوست گوش احساس ‌می‌شود و این مزیت ‌می‌تواند در استفاده‌‌های طولانی‌مدت، راحتی بیشتری را برای کاربر به ارمغان آورد. سامسونگ همچنین مدعی شد که گلکسی باد پرو ‌‌می‌تواند بهترین تجربه گوش دادن به موسیقی را برای کاربران رقم بزند که این امر به لطف مجهز بودن این محصول به ووفر 11 میلیمتری و توییتری 6.5 میلیمتری مجهز شده است.

همچنین قابلیت حذف نویز فعال نیز در گلکسی باد پرو ارتقا یافته و از آنجایی که ایرباد به طور کامل درون گوش جای ‌‌می‌گیرد، نویز کمتری شنیده خواهد شد. سامسونگ همچنین تغییراتی در حالت صدای محیطی (Ambient Sound Mode) اعمال کرده که ‌‌می‌تواند صدای پیرامون را تا 20 دسیبل تقویت کند.

پیشرفته‌ترین ایرباد سامسونگ ‌‌می‌تواند به صورت خودکار تشخیص دهد که چه زمانی کاربر در حال مکالمه است که در این حالت، صدای موزیک در حال پخش کم و ویژگی صدای محیط فعال خواهد شد. این ویژگی پیشتر در هدفون‌‌های سونی 1000XM4 وجود داشت و نمونه آن را در کمتر ایربادی دیده بودیم.

به گفته سامسونگ، در گلکسی باد پرو سه میکروفون داخلی و یک واحد دریافت صدا تعبیه شده که ‌‌می‌توانند بهترین عملکرد در حین برقراری تماس‌‌‌ها‌ی صوتی و تصویری ارائه دهند. در بیانیه سامسونگ آمده است که این میکروفون‌‌‌ها‌ ‌‌می‌توانند صداهای مزاحم بیرونی را حذف کنند.

همچنین اعلام شده که در این ایرباد، از فناوری Wind Shield استفاده شده که ‌‌می‌تواند صدای مزاحم باد در حین برقراری تماس‌‌‌ها‌ را بلاک کند. یکی دیگر از ویژگی‌‌‌ها‌ی گلکسی باد پرو، صدای 360 درجه است که فناوری Dolby Heading Tracking را در خود جای داده و در حین تماشای ویدیو در گوشی یا تبلت‌‌‌ها‌ی سامسونگ، ‌‌می‌تواند مفید واقع شود.

گلکسی باد پرو معرفی شد؛ پیشرفته‌ترین ایرباد سامسونگ

در خصوص طول عمر باتری نیز باید گفت که با یک بار شارژ ‌‌می‌توان تا 5 ساعت به طور مداوم در حالت روشن بودن قابلیت حذف نویز از آن استفاده کرد. اگر این قابلیت غیرفعال باشد، این مدت زمان به 8 ساعت ارتقا خواهد یافت.

کیس این ایرباد نیز ‌‌می‌تواند تا 13 ساعت شارژ در صورت فعال بودن حذف نویز و 20 ساعت در حالت غیرفعال بودن این ویژگی، طول عمر باتری بیشتر را برای گلکسی باد پرو به ارمغان آورد. همچنین این محصول از استاندارد IPX7 بهره ‌‌می‌برد که نشان از مقاومت آن در برابر آب و تعریق دارد.

به گفته سامسونگ، گلکسی باد پرو در رنگ‌‌‌ها‌ی مشکی، نقره‌ای و بنفش عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا