تجارتتکنولوژیگوناگون

راهنمای انتخاب بهترین پرینتر های تک کاره ٬ سه کاره و رنگی لیزری HP

پرینترها یکی از ضروری‌ترین وسایلی هستند که در شرکت‌ها و ادارات مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ اما برای اینکه بتوانید یک پرینتر مناسب تهیه نمایید موارد زیادی وجود دارد که باید پیش از خرید بدان توجه کنید؛ یکی از این موارد، قیمت پرینتر است که به نوبه خود از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است؛ در این مقاله سعی داریم تا قیمت پرینتر های تک کاره و سه کاره HP  و همچنین لیست قیمت پرینتر های رنگی لیزری HP را مورد بررسی قرار دهیم؛ پس پیشنهاد می‌کنیم ما را در ادامه این مقاله همراهی کنید.

قیمت پرینتر ها به چه عواملی بستگی دارد؟

همانطور که می‌دانید این چاپگرها در انواع و مدل‌های گوناگونی به بازار عرضه می‌شوند که با توجه به قابلیت‌های منحصر به فردی که در هریک از آنها تعبیه می‌شود، قیمت‌های مختلفی را به خود اختصاص می‌دهند؛ از قدرت پردازنده گرفته تا رزولوشن و قدرت چاپ که هریک به نوبه خود می‌توانند تاثیر شگرفی در قیمت پرینترها داشته باشند.

قیمت پرینتر ها به چه عواملی بستگی دارد؟

بهترین برند پرینتر های تک کاره و سه کاره و رنگی لیزری

یکی از تولیدکنندگان قدرتمندی که به طراحی انواع پرینتر ها می‌پردازد، کمپانی HP است که یک کمپانی آمریکایی در زمینه فناوری اطلاعات محسوب می‌شود؛ این شرکت به دلیل محبوبیت بسیاری که از ابتدای شروع فعالیت خود کسب کرده است، در تمام کشورها نمایندگی فروش دارد؛ در ادامه مطلب قصد داریم تا به بررسی قیمت پرینتر های HP بپردازیم.

قیمت پرینتر های تک کاره HP

اگر بخواهیم به قیمت پرینتر های تک کاره HP بپردازیم، نمی‌توانیم قیمت ثابتی را برای آن در نظر بگیریم؛ زیرا با توجه به شرایط اقتصادی بازار و تغییرات ارزی، قیمت این چاپگرها به طور لحظه‌ای در حال تغییر است؛ اما اگر بخواهیم یک بازه حدودی برای محصولات آن در نظر بگیریم، باید بگوییم که قیمت پرینتر های تک کاره HP از 2 میلیون تومان شروع می‌شود و قیمت برخی از مدل‌های آن به 8 میلیون تومان نیز می‌رسد.

در ادامه مطلب قصد داریم ویژگی‌ها و قیمت‌های یکی از بهترین مدل‌های پرینتر HP را به شما معرفی کنیم.

پرینتر تک کاره لیزری HP مدل LaserJet P2035

پرینتر تک کاره HP مدل LaserJet P2035 یکی از قدرتمندترین مدل‌های کمپانی HP است که در ساخت آن،‌ فناوری چاپ لیزری به کار برده شده است؛ همچنین ظرفیت سینی کاغذ ورودی این پرینتر 250 برگ است که نشان از پرکار بودن این مدل دارد.

ویژگی پرینتر تک کاره لیزری HP مدل LaserJet P2035

۱. سرعت چاپ سیاه و سفید این دستگاه به 30 صفحه در دقیقه می‌رسد؛

۲. رزولوشن چاپ، 600 × 600 dpi است؛

۳. حافظه 16 مگابایتی دارد؛

۴. قدرت پردازنده 266 مگاهرتز است.

قیمت پرینتر تک کاره لیزری HP مدل LaserJet P2035

قیمت پرینتر تک کاره لیزری HP مدل LaserJet P2035 نیز به‌علت تغییرات ارزی متغیر است؛ اما قیمت حدودی آن کمتر از 9 میلیون تومان است که با توجه به قابلیت‌های منحصربه‌فردی که به شما ارائه می‌دهد، عدد معقولی محسوب می‌شود.

یکی دیگر از این وسایل چاپ، پرینترهای سه کاره هستند که با قابلیت‌های بسیاری که در اختیارتان قرار می‌دهند، می‌توانند گزینه مناسبی برای شما محسوب شوند؛ در ادامه مطلب سعی داریم تا قیمت پرینتر های سه کاره HP را موردبررسی قرار دهیم.

قیمت پرینتر های سه کاره HP

قیمت پرینتر های سه کاره HP

پرینتر های سه کاره HP قیمت‌های متفاوتی را به خود اختصاص می‌دهند که دلیل این تفاوت قیمت با توجه به قابلیت‌های متفاوتی که در هریک از این مدل‌ها وجود دارد، منطقی به نظر می‌رسد؛ در حالت کلی قیمت پرینتر های سه کاره HP از 2 میلیون تا 6 میلیون تومان متغیر است؛ در ادامه مطلب یکی از بهترین مدل‌های پرینتر سه کاره را بررسی می‌کنیم و به بررسی قیمت آن می‌پردازیم.

پرینتر سه کاره لیزری HP مدل LaserJet Pro MFP M26a

پرینتر چندکاره‌ HP  مدل Laserjet Pro MFP M26a برای مصارف اداری و خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرد و در ساخت آن از تکنولوژی چاپ لیزری و تک‌رنگ استفاده می‌شود؛ همچنین قابل ذکر است که ظرفیت سینی کاغذ این پرینترها تا 150 برگ می‌رسد.

ویژگی های پرینتر سه کاره لیزری HP مدل LaserJet Pro MFP M26a

۱. سرعت چاپ سیاه و سفید به 18 برگ در دقیقه می‌رسد؛

۲. رزولوشن چاپ، 600 × 600 dpi است؛

۳. حافظه پرینتر، 128 مگابایت در نظر گرفته می‌شود؛

۴. قدرت پردازنده 266 مگاهرتز است.

قیمت پرینتر سه کاره لیزری HP مدل LaserJet Pro MFP M26a

قیمت پرینتر سه کاره HP در این مدل به طور حدودی از 6 میلیون تومان کمتر است که با توجه به اینکه قابلیت انجام سه عمل همزمان پرینت، اسکن و کپی را دارد و همچنین ظرفیت حافظه 128 مگابایتی، می‌تواند یک گزینه ایده‌آل برای شما محسوب شود.

مقایسه قیمت پرینتر های رنگی لیزری HP

با توجه به آنچه در بالا ذکر کردیم،‌ لیست قیمت پرینتر های رنگی لیزری HP در حالت کلی از 2 میلیون تا 9 میلیون متغیر است که شما بسته به نیازها و انتظاراتی که از پرینتر موردنظرتان دارید، می‌توانید یک انتخاب مناسب داشته باشید.

 

چرا فروشگاه کامپیوتر سورس می‌تواند گزینه ایده‌آلی برای شما باشد؟

فروشگاه کامپیوتر سورس یکی از معتبر‌ترین فروشگاه‌ها در زمینه پخش و فروش محصولات دیجیتال است که کلیه محصولات خود را با اصالت کالا و با گارانتی معتبر در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌دهد؛ علاوه بر مشاوره رایگان یکی دیگر از مواردی که این فروشگاه را از سایر رقبا مجزا می‌کند، قیمت بدون واسطه محصولات این فروشگاه است که نکته مهمی در انتخاب شما محسوب می‌شود.

 

 

 

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا