هواوی

معرفی لپ‌تاپ‌های سری MateBook 2021 هوآوی با پردازنده نسل یازدهم «اینتل»

هوآوی به زودی از MateBook 13  و MateBook 14 مدل 2021 رونمایی خواهد کرد. این محصولات جدید طی رویدادی رونمایی خواهند شد و در حاشیه آن MateBook X Pro مدل 2021 نیز معرفی خواهد شد.

هوآوی در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسم رونمایی از لپ‌تاپ‌های جدید خود، یعنی مدل‌های 2021 MateBook 13  و MateBook 14 است. این محصولات با مشخصات سخت افزاری جدید و به روزر معرفی خواهند شد.

یکی دیگر از محصولاتی که به عنوان نوت‌بوک پرچم‌دار و به اصطلاح «بیزینسی» هوآوی شناخته می‌شود، MateBook X Pro مدل 2021 است که هوآوی از مدل به‌روزشده آن هم رونمایی خواهد کرد. اطلاعات منتشرشده نشان می‌دهند هوآوی در تولید این لپ‌تاپ از پردازنده نسل یازدهم «اینتل» (Intel) و کارت گرافیک MX 450 «انویدیا» (Nvidia) استفاده کرده است.

معرفی لپ‌تاپ‌های سری MateBook 2021 هوآوی با پردازنده نسل یازدهم «اینتل»

بد نیست اشاره‌ای به مشخصات فنی لپ‌تاپ‌های جدید هوآوی داشته باشیم که برخی از اطلاعات آن‌ها به تازگی در دسترس قرار گرفته است.

 

مشخصات هوآوی MateBook 13 و MateBook 14 مدل 2021

هوآوی MateBook 13 و MateBook 14 مدل 2021 مجهز به پردازنده نسل یازدهم، کارت گرافیک قدرتمند MX 450، ۱۶ گیگابایت رم DDR4 2666MHz، حافظه ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایت SSD و ویندوز 10 بوده و سایر مشخصات آن‌ها به مدل‌های موجود شباهت دارد.

 

مشخصات هوآوی MateBook X Pro

هوآوی MateBook X Pro جدید با پردازنده نسل یازدهم، کارت گرافیک MX 450، قابلیت استفاده هم‌زمان از چند برنامه (Multi Window)، باتری 56 وات‌ساعتی با پشتیبانی از شارژ 65 وات در کنار سایر ویژگی‌های قابل قبول، معرفی خواهد شد. همچنین سایر ویژگی‌های این مدل از لپ تاپ جدید هوآوی را می‌توان مشابه لپ تاپ هوآوی MateBook X Pro مدل 2020 عنوان کرد.

هوآوی چند سالی است تولید لپ‌تاپ‌های خود را تحت برند Matebook آغاز کرده و در همین مدت کوتاه توانسته رشد قابل توجهی را در این حوزه کسب کند. قابلیت‌های خاص لپ‌تاپ‌های هوآوی همچون دوربین پنهان، سنسور اثر انگشت، صفحه نمایش کم حاشیه و همچنین Huawei Share باعث شده تا لپ‌تاپ‌های این شرکت برای مخاطبان جذابیت خاصی داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا