تکنولوژی

آیا لایو فردوسی پور رکورد اینستاگرام را می‌شکند؟

روز گذشته صفحه فارسی اینستاگرام فدراسیون فوتبال آسیا با انتشار پستی از پخش زنده مسابقه فینال جام باشگاه‌های آسیا بین تیم‌های پرسپولیس ایران و اولسان هیوندایی کره جنوبی خبر داد. اما پس از اینکه اعلام شد این لایو توسط عادل فردوسی‌پور، مجری مشهور تلویزیونی گزارش می‌شود، ماجرا به یکی از موضوعات داغ و اصلی ۲۴ساعت گذشته در فضای مجازی کشور تبدیل شد.

از صبح روز گذشته که اعلام شد عادل فردوسی پور گزارشگر این بازی از طریق لایو اینستاگرامی است، صفحه اینستاگرامی ای‌اف‌سی فارسی طی ۲۴ ساعت بیش از ۱.۹ میلیون دنبال کننده جدید جذب کرد و از حدود ۴۷۵ هزار نفر در روز گذشته، حالا به ۲.۳ میلیون دنبال کننده رسیده است.

حال با این استقبال گسترده که از طرف کاربران ایرانی صورت گرفته، برخی گمانه زنی می‌کنند که امروز رکورد بازدید لایو اینستاگرام هم شکسته شود که البته کار نسبتا دشواری است. در حال حاضر این رکورد متعلق به یک چهره تلویزیونی مشهور در کشور ترکیه است که اخیرا توانست ۳ میلیون بازدید کننده همزمان را به لایو اینستاگرامی خود بیاورد و رتبه دوم هم با ۲ میلیون بازدید کننده متعلق به یک خواننده آمریکایی است. البته عادل فردوسی‌پور چند وقت پیش رکورد بیشترین بازدید از یک برنامه اینترنتی را هم شکسته بود و «برنامه کلاسیکو» متعلق به او توانسته بود طی ۲۴ ساعت بیش از ۱.۸ میلیون بازدید داشته باشد.

حال باید دید با توجه به حساسیت بالای بازی فینال امروز و همچنین محبوبیت شدید عادل فردوسی پور در بین ایرانیان، آیا کاربران ایرانی می‌توانند رکورد بیشترین بازدید کننده از یک لایو اینستاگرامی را بشکنند یا خیر.

لازم به ذکر است پخش زنده فینال جام باشگاه‌های آسیا با گزارش عادل فردوسی‌پور از طریق صفحه اینستاگرام ای‌اف‌سی فارسی قابل مشاهده خواهد بود. کاربران ایرانی برای مشاهده این لایو باید حتما از آی‌پی ایرانی استفاده کنند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا