ایران

وزیر ارتباطات: به دلیل تنگ‌نظری‌ها ساعات دشواری پیش روی اینترنت ایران است

وزیرارتباطات به دنبال خبر گزارش فوتبال توسط عادل فردوسی‌پور در اینستاگرام  AFC از مردم خواست که در زمان پخش فوتبال، از استفاده پرحجم از اینترنت مثل بعضی دانلودها خودداری کنید تا دیگران هم بتوانند گزارش فوتبالی را تماشا کنند.

آذری جهرمی در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد: «هر وقت مسابقه‌ای فوتبال مهمی برگزار می‌شود؛ ترافیک اینترنت بین‌الملل اینترنت ایران به نصف زمان عادی می‌رسید و ترافیک داخلی ایران تقریبا دو برابر می‌شد. لنز، فیلیمو،‌ نماوا، روبیکا و … به خوبی پاسخگوی نیاز مردم بوده و هستند. می‌شد امروز هم پلتفرم‌های ایرانی رکورد بزنند؛ اما برعکس به دلیل برخی تنگ‌نظری‌ها که می‌دانید، ساعات دشواری به لحاظ ترافیکی برای شبکه اینترنتی کشور پیش رو خواهیم داشت.»

او در ادامه با اشاره به حجم ترافیکی که برای نرم‌افزارهای میزبان ایجاد می‌شود؛‌گفت: «برای اینکه همه بتوانند برنامه را مشاهده کنند؛‌ در زمان برگزاری فوتبال، استفاده‌ی پرحجم مثل بعضی دانلودها از اینترنت را متوقف کنیم تا گزارش فوتبال به خوبی دیده شود. تصور ما این است که رکوردهای جهانی نرم‌افزاری در پخش زنده، امروز شکسته خواهد شدو البته کار دشواری هم پیش روی نرم‌افزار میزبان خواهد بود.»

عادل فردوسی‌پور،‌مجری و برنامه ساز مدتی است که به عنوان گزارشگر فوتبال در تلویزیون حضور ندارد. او مجری  برنامه پرطرفدار‌ صداوسیما یعنی «نود» بود و پس از حذف آن، تهیه‌کنندگی برنامه فوتبال 120 را برعهده داست. از سوی دیگر روز گذشته  AFC  از  گزارشگری عادل فردوسی پور برای فینال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا در صفحه رسمی اینستاگرام خودخبر داد. حضور یکی از تیم‌های ایرانی در مسابقه فینال لیگ قهرمانان آسیا، باعث شده است تا مردم برای شوق زیادی برای دیدن آن داشته باشند. در حال حاضر بر اساس گزارش‌ها صفحه فارسی AFC که 300هزار فالوور داشت پس از این  خبر تعداد آن به 1.5 میلیون‌ نفر رسیده است.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا