سامسونگ

انتشار اولین تصاویر از گلکسی A72 5G سامسونگ

هرچه به آغاز سال 2021 نزدیک‌تر می‌شویم، اطلاعات و خبرهای بیشتری در خصوص گوشی‌های جدید از جمله محصولات سری گلکسی سامسونگ به بیرون درز می‌کرند.

این شرکت کره‌ای قصد دارد تا در آغازین هفته‌های سال جدید، علاوه بر مدل‌های گلکسی اس 21، از چند محصول میان‌رده با قیمت مناسب نیز رونمایی کند که از میان آن‌ها می‌توان به گلکسی A72 5G اشاره کرد. گوشی هوشمندی مجهز به فناوری 5G که می‌تواند گزینه‌ای مقرون به‌صرفه برای آن‌هایی باشد که می‌خواهند با پرداخت هزینه‌ای کمتر، لذت کار با اسمارت‌فونی پیشرفته و مدرن را تجربه کنند.

در همین رابطه، ساعاتی تصاویری از گلکسی A72 5G در فضای وب منتشر شده که طراحی این گوشی را برای علاقه‌مندان فاش می‌کند. محصولی که از لحاظ ظاهری تفاوت چندانی با مدل قبلی خود یعنی گلکسی A71 ندارد.

با استناد به این تصاویر، می‌توان گفت که گلکسی A72 5G به نمایشگری 6.7 اینچی امولد با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل، دوربین سلفی punch-hole در قسمت میانی و دوربین اصلی سه‌گانه به همراه سنسور عمق که البته تغییراتی در چیدمان سنسور عمق و فلش LED اعمال شده، مجهز خواهد بود.

هنوز اطلاعاتی در خصوص میزان مگاپیکسل‌های این دوربین منتشر نشده، اما بد نیست بدانید که نسخه قبلی یعنی گلکسی A71 نیز به دوربین سه گانه مجهز به سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی، سنسور ماکرو 5 مگاپکیسلی و سنسور عمق 5 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

انتشار اولین تصاویر از گلکسی A72 5G سامسونگ

به نظر می‌رسد که گلکسی A72 5G نیز به ورودی هدفون 3.5 میلیمتری مجهز خواهد بود. گفته می‌شود که این گوشی از هر دو فرکانس mmWave و sub-600MHz برای فناوری 5G پشتیبانی خواهد کرد.

هنوز جزییاتی در خصوص زمان دقیق رونمایی و همچنین قیمت این گوشی منتشر نشده است.

انتشار اولین تصاویر از گلکسی A72 5G سامسونگ

منبع
ورج

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا