سامسونگ

طراحی گلکسی اس۲۱ پلاس فاش شد

اخیرا ویدیوی از گوشی گلکسی اس۲۱ پلاس سامسونگ در فضای وب منتشر شده که اطلاعات کاملی را از طراحی نهایی و برخی از مشخصات این گوشی فاش می‌کند.

چیزی به ماه ژانویه و زمان رونمایی از پرچمداران سری گلکسی اس سامسونگ باقی مانده است. اگرچه تاکنون اخبار و شایعات زیادی در خصوص مشخصات و طراحی این کهکشانی جدید در فضای وب منتشر شده، اما اخیرا یکی از کاربران یوتیوب، ویدیویی را از این گوشی منتشر شده که طراحی جدید این اسمارت‌فون را می‌توان در آن مشاهده کرد.

این گوشی از شماره مدل SM-G996U برخوردار است که پیشتر در بنچمارک گیک‌بنچ نیز رویت شده بود. طبق آنچه در این ویدیو می‌بینیم، گلکسی اس۲۱ پلاس از طراحی نسبتا متفاوتی با مدل‌های قبلی بهره می‌برد به طوری که دوربین سه‌گانه این گوشی با ظاهری جدید روی بدنه این دستگاه تعبیه شده است.

به عبارتی دیگر، لبه‌های کناری فریم این دوربین سه‌گانه از سمت چپ و بالا به قسمت‌های کناری بدنه دستگاه امتداد یافته و در سمت راست نیز از بدنه جدا شده است. همچنین در این ویدیو، شاهد به‌کارگیری پنل پشتی مات، نمایشگر صاف Infinity-O و دکمه‌های فیزیکی در سمت راست بدنه دستگاه هستیم.

طبق اطلاعاتی که در بنچمارک گیک‌بنچ آمده، گلکسی اس۲۱ پلاس به پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز شده که در بخش تک هسته‌ای، امتیاز ۱۱۱۵ و در بخش چند هسته‌ای نیز امتیاز ۳۳۲۶ برای آن ثبت شده است. برای درک بهتر این عدد باید گفت که این امتیازها برای پردازنده آیفون ۱۲ پرو به ترتیب برابر با ۱۵۸۵ و ۳۹۲۴ عنوان شده است.

با این حال، گلکسی اس۲۱ پلاس جزو یکی از قوی‌ترین گوشی‌های کلاس خود خواهد بود اما قطعا تونایی رقابت با مدل‌های جدید آیفون را نخواهد داشت. از دیگر مشخصاتی که برای این گوشی پیش‌بینی شده می‌توان به نمایشگر ۶.۷ اینچی با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی، رم ۱۲ گیگابایتی، باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپری، دوربین سه گانه مجهز به سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی اصلی، ۶۴ مگاپیکسلی تله‌فوتو و ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید و پشتیبانی از فناوری ۵G اشاره کرد.

طبق آخرین اطلاعات منتشرشده، خانواده کهکشانی‌های گلکسی اس۲۱ در تاریخ ۱۴ ژانویه معرفی خواهد شد.

منبع
BGR

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا