تکنولوژیموبایل

انتشار تصاویری از نمونه اولیه گوشی وان پلاس 9

چیزی به آغاز سال 2021 باقی نمانده و این یعنی، شمارش معکوس برای رونمایی از انواع گوشی‌های جدید اندرویدی و پردازنده جدید کوالکام آغاز شده است.

وان پلاس نیز از جمله شرکت‌هایی خواهد بود که قصد دارد در آغازین هفته‌های سال آینده، دستاورد جدید مهندسان خود یعنی وان پلاس 9 را معرفی و به بازار عرضه کند.

محصولی که اخیرا اطلاعات نسبتا زیادی از آن منتشر شده و ساعاتی پیش نیز تصاویری مربوط به نمونه اولیه این دستگاه به بیرون درز کرده است. با توجه به این تصاویر، می‌توان گفت که نمای جلویی گوشی تغییر چدانی را نسبت به وان پلاس 8 پرو به خود ندیده و سوراخ دوربین سلفی و حاشیه‌های باریک را در قسمت‌های کناری این گوشی شاهدیم.

گفته می‌شود که نمایشگر این گوشی از نوع صاف یا همان فلت خواهد بود، یعنی متفاوت با مدل وان پلاس 9 پرو که نمایشگر منحنی برای آن پیش‌بینی شده است. در قسمت پشتی بدنه نیز شاهد یک برآمدگی مستطیلی شکل هستیم که دو دوربین بزرگ و یک سنسور کوچک‌تر را در خود جای داده است.

در کنار لنزهای این گوشی، فلش LED تعبیه شده و برند اولتراشات –Ultrashot- نیز در این قسمت مشاهده می‌شود. به نظر می‌رسد که وان پلاس در اینجا، از یک لوگوی جعلی استفاده کرده است. در خصوص مشخصات مورد انتظار برای این گوشی نیز می‌توان به نمایشگر 6.55 اینچی با رزولوشن 2400 در 1080 و نرخ رفرش 120 هرتزی، پردازنده اسنپدراگون 888، رم 8 گیگابایتی، حافظه داخلی 128 گیگابایتی و باتری 4500 میلی‌آمپری اشاره کرد.

انتشار تصاویری از نمونه اولیه گوشی وان پلاس 9

با استناد به اطلاعات منتشر شده، وان پلاس از یک مدل پیشرفته‌تر تحت عنوان وان پلاس 9 پرو نیز رونمایی خواهد که احتمالا به نمایشگر 6.7 اینچی با رزولوشن 3168 در 1400 و نرخ رفرش 144 هرتزی مجهز خواهد بود. طبق آخرین شنیده‌ها، وان پلاس از این گوشی در سه ماهه نخست سال 2021 رونمایی خواهد کرد.

انتشار تصاویری از نمونه اولیه گوشی وان پلاس 9

منبع
Arstechnica

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا