موبایل

وان پلاس 9 پرو مجهز به نمایشگری با لبه‌های منحنی عرضه خواهد شد

به نظر می‌رسد که وان پلاس قصد ندارد تا در نسل جدید گوشی‌های پرچمدار خود از نمایشگر صاف یا همان فلت به‌کاررفته در گوشی وان پلاس 8تی استفاده کند.

اخیرا دو منبع افشاگر در حوزه فناوری به نام‌های Onleaks  و Voice، تصاویری رندرشده از گوشی وان پلاس 9 پرو را منتشر کردند که اطلاعاتی را در خصوص شکل و شمایل ظاهری این گوشی فاش می‌کند. بر این اساس، می‌توان گفت که وان پلاس 9 پرو به نمایشگری مجهز به لبه‌های منحنی مجهز خواهد بود.

وان پلاس پیشتر از این طراحی در ساخت مدل وان پلاس 8 پرو نیز استفاده کرده بود. اما گزارش‌ها حاکی از آن است که نمایشگر جدید اندکی کوچک‌تر و به پنل 6.55 اینچی مجهز خواهد بود. ای در حالی است که نسخه قبلی متعلق به این خانواده با نمایشگر 6.7 اینچی عرضه شد.

همچنین در قسمت پشتی گوشی نیز شاهد به‌کارگیری برآمدگی دوربینی شبیه به آنچه در گلکسی نوت 20 به‌کار رفته، خواهیم بود. احتمالا وان پلاس از این طراحی و چیدمان دوربین برای مدل پایه وان پلاس 9 نیز استفاده خواهد کرد.

در این افشاگری اخیر، اطلاعاتی در خصوص مشخصات فنی وان پلاس 9 پرو منتشر شده، اما گفته می‌شود که ای گوشی مجهز به نسل جدید پردازنده‌های شرکت کوالکام از خانواده اسنپدراگون 800 روانه بازار خواهد شد. احتمالا تغییراتی را نیز در جهت ارتقای قابلیت‌های دوربین این گوشی شاهد خواهیم بود.

شنیده‌ها حاکی از آن است که وان پلاس در ماه مارس سال آینده میلادی از گوشی وان پلاس 9 پرو رونمایی خواهد شد که قطعا طی روزها و هفته‌های آتی، اطلاعات بیشتری در خصوص طراحی و مشخصات این گوشی به بیرون درز خواهد کرد و به آن‌ها خواهیم پرداخت.

منبع
Engadget

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا