استارتاپایران

دوره‌ی کارآموزی و جذب ابر آروان برای علاقه‌مندان به فناوری ابری

ابر آروان با هدف آموزش و جذب متخصصان ابری، در فصل زمستان ۹۹ در طرح «چله‌خانه‌ی آروان» دوره‌ی کارآموزی مهارتی برگزار می‌کند.

چله‌خانه‌ی آروان جایی است که فارغ‌التحصیلان فنی باانگیزه و مستعد در آن حضور پیدا می‌کنند و در حوزه‌های ابری توانمند می‌شوند. شرکت‌کنندگان در این چله‌خانه، مهارت‌های متنوع تخصصی و فردی را فرا می‌گیرند و برگزیدگان آن، امکان پیوستن به ابر آروان را دارند.

 چه کسانی می‌توانند به چله‌خانه‌ی آروان بپیوندند؟

کسانی‌که به‌دنبال ورود به بازار حرفه‌ای کار هستند، مخاطب چله‌خانه‌‌ی آروان به‌شمار می‌آیند. افرادی که به تازگی فارغ‌التحصیل شده‌اند یا با هر مدرک تحصیلی، خود را علاقه‌مند به حوزه‌های ابری می‌دانند، جای آنان در چله‌خانه‌ی آروان خالی است. این مسیر یادگیری و کار حرفه‌ای، امسال در رشته‌های Cloud Engineer، Sysadmin و System Developer برگزار می‌شود.

 در چله‌خانه‌ی آروان چه اتفاقی می‌افتد؟

کسانی‌که در چله‌خانه آروان پذیرش می‌شوند، لازم است هفته‌ای ۶۰ تا ۷۰ ساعت وقت بگذارند و با پروژه‌های سخت و جدی و در عین حال جذاب ابری دست‌وپنجه نرم کنند.

در این مسیر، ابتدا شرکت‌کنندگانی که پیش‌نیازهای لازم برای دوره را دارند، انتخاب می‌شوند. سپس این افراد به شکل عملی و در فرآیند دست‌وپنجه نرم‌کردن با پروژه‌ها با مفاهیم متنوع حوزه‌ی ابری آشنا می‌شوند. منتورهای آروان نیز در تمامی مراحل همراه شرکت‌کنندگان هستند.

این دوره‌ی ۱۲ تا ۱۶ هفته‌ای، ترکیبی از توسعه‌ی «دانش فنی ابری» و «مهارت‌های نرم» زیر نظر مربیان ابر آروان خواهد بود؛ به‌علاوه، «پروژه‌های به‌روز و پرچالش» و «کار کردن با آخرین تکنولوژی‌های ابری»، از برنامه‌های ویژه‌ی چله‌خانه‌ی آروان است. در انتهای دوره، ابر آروان از کسانی‌که بتوانند پرو‌ژه‌ی نهایی را با موفقیت به پایان برسانند، با افتخار دعوت می‌کند تا با کسوت «ساخته» به جمع آروانی‌ها ملحق شوند.

 زمان‌بندی ثبت نام و پذیرش در چله‌خانه

علاقه‌مندان تا ۲۱ آذر ۹۹ فرصت دارند تا رزومه‌های خود را از صفحه‌ی فرصت‌های شغلی ابر آروان در بخش Bootcamp برای ابرآروان ارسال کنند. یک آزمون آنلاین در تاریخ ۲۵ آذر ۹۹ برگزار و پس از آن، مصاحبه‌ی نهایی و نوشتن هدف‌نامه تا ۳۰ آذر ۹۹ نهایی می‌شود.

آموزش در چله‌خانه‌ی آروان از ۲۰ دی ۹۹ آغاز می‌شود و کسانی‌که برای پیوستن به ابر آروان انتخاب می‌شوند، از ابتدای سال ۱۴۰۰ کار خود را به عنوان یک آروانی آغاز می‌کنند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا