اپل

اپل مشکل نمایشگر گوشی‌های آیفون ۱۱ را رایگان برطرف می‌کند

اپل رسما اعلام کرد که گوشی‌های آیفون ۱۱ را که از قابلیت تاچ نمایشگر آن‌ها از کار افتاده، به صورت رایگان تعمیر خواهد کرد.

طبق آنچه اپل اعلام کرده دستگاه‌های تولیدشده در بازه زمانی نوامبر ۲۰۱۹ تا مه ۲۰۲۰، با مشکلی مواجه شده‌اند که منجر به نقص عملکرد «درصد کمی» از ماژول‌های نمایشگر در این گوشی‌ها شده است. این شرکت طی فراخوانی از دارندگان این گوشی خواست تا به نمایندگی‌های مراجعه و نمایشگر گوشی خود را تعویض یا تعمیر کنند.

این فراخوان تنها شامل دارندگان آیفون ۱۱ می‌شود و کاربران آیفون ۱۱ پرو و همچنین دارندگان مدل‌های آیفون ۱۱ تولیدشده در بازه زمانی غیر از ماه‌های اعلام‌شده قادر به دریافت این سرویس نخواهند بود. کاربرانی که می‌خواهند بدانند آیا دستگاه آن‌ها شامل این طرح می‌شود می‌بایست به وب‌سایت اپل مراجعه و شماره سریال گوشی خود را وارد کنند.

اپل در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۹، آیفون ۱۱را عرضه کرد. استقبال بالای خریداران از این گوشی به حدی بود که تیم کوک، مدیرعامل اپل در ماه ژانویه اعلام کرد که آیفون ۱۱ بیشترین میزان فروش در میان گوشی‌های آیفون را در هفته‌های ابتدایی عرضه داشت.

در سه ماهه منتهی به ۳۰ دسامبر، اپل درآمدی بالغ بر ۲۶.۴ میلیار دلار را به دست آورد که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته، حدود ۲۰.۷ درصد افت داشت. در این بین، گوشی‌های آیفون، ۴۰.۸ درصد از مجموع در آمدهای اپل را در این بازه زمانی به خود اختصاص دادند.

همانطور که می‌دانید اپل اخیرا عرضه چند مدل جدید آیفون ۱۲ را آغاز کرده و امیدوار است که بتواند درآمد قابل‌توجهی را از طریق آیفون‌های ۲۰۲۰ خود به دست آورد.

منبع
CNBC

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا