اپل

گزارش کاربران از مشکل باتری و آنتن‌دهی آیفون ۱۲

هنوز چند هفته‌ای از آغاز عرضه آیفون ۱۲ نمی‌گذرد که برخی از کاربران از بروز مشکل در عملکرد باتری دستگاه و همچنین آنتن‌دهی این گوشی خبر می‌دهند.

این شکایت‌ها تنها مربوط به آیفون ۱۲ نیست و در هر چهار مدل از گوشی‌های امسال اپل مشاهده شده است. از ماه اکتبر، کاربران در صفحه انجمن آنلاین پشتیبانی وب‌سایت اپل، گله‌هایی را در خصوص طول عمر باتری و خالی شدن سریع شارژ در آیفون ۱۲ مطرح می‌کردند.

در پیامی‌که توسط یکی از کاربران منتشر شده، آمده است که میزان شارژر باتری در گوشی آیفون ۱۲، هر یک ساعت حدود ۴ درصد کم می‌شود. به دنبال انتشار پست، کاربران زیادی نیز از مشاهده این مشکل در گوشی‌های خود خبر دادند و حتی برخی از کاربران عنوان کردند که علی‌رغم غیرفعال کردن اپلیکیشن‌های بک‌گراند، بازهم شارژ گوشی آن‌ها با سرعت زیادی خالی می‌شود به طوری که در شب، حدود ۴۰ درصد از شارژ کم می‌شود.

تعدادی از کاربران نیز از اپل خواستند تا از طریق دسترسی از راه دور، وارد گوشی آن‌ها شوند و مشکل مذکور را مورد برررسی و عیب‌یابی قرار دهند. به نظر می‌رسد که آی او اس ۱۴، مشکلی را برای باتری برخی از دارندگان گوشی‌های آیفون ۱۲ به وجود آورده است.  البته این مشکل، در تمامی‌گوشی‌ها گزارش نشده و تنها برای تعدادی از مدل‌های آیفون ۱۲ چنین مسئله‌ای پیش آمد.

اما این تنها مشکل کاربران آیفون ۱۲ نبود و تعدادی از دارندگان جدیدترین آیفون اپل، اعلام کردند که با مشکل آنتن‌دهی مواجه‌اند. یکی از کاربران در این خصوص نوشت که دست‌کم، در ۵۰ درصد از تماس‌های وی از طریق آیفون ۱۲ پرو مکس، گوشی به خوبی آنتن نمی‌دهد. وی گفت: نمی‌دانم که مشکل از گوشی من است، یا اپراتوری که این گوشی را از آن خریداری کردم و یا گوشی شخص مقابل من؟ هنوز مشخص نیست و این مشکل برای چندین نفر رخ داده است.

یکی از دارندگان آیفون ۱۲ پرو نیز در همین رابطه عنوان کرد که حدود یک ماه بود که گوشی وی به سختی آنتن می‌داد اما ناگهان و بدون آنکه هیچ اقدامی‌از طرف وی انجام شود، مشکل برطرف شد.

اپل هنوز واکنشی را در این رابطه نشان نداده، اما گلایه‌های کاربران نشان می‌دهد که برخی از خریداران آیفون ۱۲ از مشکل باتری و همچنین عدم آنتن‌دهی مناسب در گوشی‌های خود رنج می‌برند و به نظر راهی جز انتظار برای عرضه بروزرسانی جدید آی او اس ۱۴ و دریافت آن نیست.

منبع
Cultofmac

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا