تکنولوژیموبایل

انتشار تصویر احتمالی گوشی وان پلاس 8تی

به نظر می‌رسد که شرکت وان پلاس، سهوا تصویری را از نسل جدید گوشی‌های هوشمند خود موسوم به وان پلاس 8تی (OnePlus 88T) منتشر کرده است. این تصویر در نسخه پیش‌نمایش توسعه‌دهنده اندروید 11 رویت شده است.

تصویر منتشرشده، اطلاعات دقیقی را در خصوص این گوشی فاش نمی‌کند و تنها پنل جلویی دستگاه را نشان می‌دهد که از لحاظ ظاهری، شباهت زیادی به مدل وان پلاس 8 دارد که در بازار به فروش می‌رسد. این احتمال وجود دارد که تصویر فوق که با نام Oneplus_8T.webp درز کرده، نسخه نهایی گوشی مذکور نباشد و تنها به عنوان یکی از طرح‌هایی باشد که مهندسان این شرکت در حال کار روی آن هستند.

اما از آنجایی که شرکت وان پلاس، عموما در بین ماه‌های اکتبر تا نوامبر از مدل‌های سری T خود رونمایی می‌کند و از طرفی هم، تصویر فوق در آپدیت فرمور اختصاصی این شرکت مشاهده شده، احتمال آنکه مربوط به وان پلاس 8تی جدید باشد، بالاست.

طبق آخرین شنیده، این گوشی ظرف چند هفته آتی رونمایی خواهد شد اما هنوز زمان دقیقی برای مراسم این شرکت اعلام نشده است. از جمله مشخصاتی که برای این گوشی پیش‌بینی شده می‌توان به برخورداری از دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و پردازنده اسنپدراگون 865 پلاس اشاره کرد.

منبع
ورج

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا