گوگل

با این ابزار گوگل می‌توان نقاشی‌ها را به موجوداتی عجیب تبدیل می‌کند

گوگل اخیرا از عرضه ابزاری جدید مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی تحت عنوان Chimera Painter خبر داد که می‌تواند نقاشی و طراحی‌های کاربران را به هیولاهایی فانتزی تبدیل کند.

در این پروژه از فناوری یادگیری ماشینی برای تعلیم این برنامه استفاده شده و گوگل هدف خود از عرضه Chimera Painter را کمک به بازی‌سازان ویدیویی و همچنین سایر کاربران برای خلق موجودات مدنظرشان عنوان کرد.

در توضیحات گوگل آمده است که با این برنامه، قلم نقاشی افراد به عنوان یک ابزار کمکی یا دستیار در اختیارشان خواهد بود و می‌توانند به بهره‌گیری از قابلیت‌های یادگیری ماشینی، در زمان کمتری به خلق انواع موجودات و هر آنچه در ذهنشان می‌گذرد، بپردازند.

متخصصات گوگل اعلام کردند که با تولید این برنامه می‌توان از صدها موجود و هیولایی که در انواع بازی‌های وجود دارد، استفاده کرد و با ترکیب آن‌ها از طریق فناوری یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی، موجوداتی با شکل و شمایلی جدید را خلق کرد.

تیم گوگل در ابتدا هزاران تصویر مربوط به این موجودات را به همراه اعضای بدن آن‌ها که شامل چشم‌ها، پنجه‌ها، چنگال‌ها و … می‌شدند، وارد سیستم هوش مصنوعی این برنامه کردند و هر کدام از این قسمت‌های بدن، برچسبی استفاده شد تا این ابزار بتواند خروجی دقیقی را ارائه دهد.

البته گوگل اولین شرکتی نیست که موفق به طراحی چنین ابزاری شده؛ در سال 2019 نیز شرکت انویدیا موفق به عرضه برنامه‌ای با کارکردی تقریبا مشابه شده بود.

با این ابزار گوگل می‌توان نقاشی‌ها را به موجوداتی عجیب تبدیل می‌کند

منبع
Inputmag

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. چین می‌خواهد با یک شبکه فیبر نوری پیشرفته، سه قاره را بهم متصل کند!
    تعمیرات لوازم خانگی: متخصص در تعمیرات لوازم خانگی برندهای بوش، سامسونگ و ال‌جی – مجله علمی خبری رویش

    جعبه ابزار: اپلیکیشن های برگزیده برای ضبط ویدئوهای تایم لپس

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا